
În perioada octombrie 2021 – iunie 2022, abonamentele Cargus pentru magazinele online au crescut de 5 ori în ultimele trei luni (aprilie-iunie 2022) față de finalul anului trecut (octombrie-decembrie 2021).
Abonamentul cu livrări incluse a fost lansat în 2021 și s-a dovedit o soluție avantajoasă și preferată de companii într-un context economic complex. Opțiunea are preț fix pentru toate coletele de până la 20 kg, fără suprataxe și reduce costurile de expediție, în special pentru antreprenorii din e-commerce.
58% dintre companii au ales să încheie un abonament de livrări pe o perioadă de 24 de luni și peste 20% au optat pentru pachetele cu 100, respectiv 200 de colete trimise pe lună.
“Inovăm și ne adaptăm constant la nevoile companiilor. Am lansat abonamentul cu livrări incluse din dorința de a fi un partener pentru antreprenorii din e-commerce, care au nevoie de o predictibilitate mai mare asupra costurilor, inclusiv cele de curierat, și de suport pentru a-și putea continua activitatea. La nivel internațional, vedem deja un interes crescut pentru servicii pe abonament, atât din partea cumpărătorilor, cât și din partea companiilor. Mă bucur că produsul a fost îmbrățișat de mii de companii și că, în felul acesta, contribuim la dezvoltarea industriei de e-commerce”, a declarat Olivier van Houtte, CEO Cargus.
Companiile care au achiziționat abonamente Cargus activează în industrii precum FMCG (43%), transport & logistică, automobile, fashion și construcții și își desfășoară activitatea comercială în București, Cluj, Timișoara, Ploiești sau Târgu Mureș. Analizând destinația de livrare, 40% dintre coletele expediate de comercianții cu abonament Cargus au ajuns la clienții lor din București, Cluj, Timișoara și Constanța.