FacebookTwitterLinkedIn

Promenada Mall București anunță extinderea mixului de chiriași cu șapte noi magazine, dintre care două nume în premieră în România: Palma D’Oro și Fritti. 

Astfel, în zona de modă și accesorii, s-au alăturat centrului comercial din zona Barbu Văcărescu, brandurile Longines Boutique, Lunet, Chic Chic Urban Fashion și Palma D’Oro, din cea servicii și experiențe inovatoare, SPARK și Secom, plus restaurantul cu specific de fructe de mare, Fritti. 

Dintre retailerii deja prezenți în mall, magazinul de bijuterii Teilor și-a refăcut integral spațiul și a extins suprafața pe care o deținea, la fel și retailerul INMEDIO, care a mărit suprafața închiriată, a anunțat dezvoltatorul NEPI Rockcastle.

Promenada găzduiește în prezent peste 150 de magazine, iar proprietarul mall-ului se află în plin proces de extindere, cu alți 58.400 mp care se vor adăuga începând cu 2025. Dezvoltatorul a finalizat anul acesta centrul comercial Promenada Craiova, de 78.500 mp, cel mai mare proiect de retail din țară, din ultimii ani.