Cautare




, Contributor

Forbes Staff

Afaceri |
|

SanoPass, evaluat la 2 mil. de euro, după o investiție totală de 300.000 de euro, de la Cleverage Venture Capital și Founders Bridge

Startup-ul SanoPass, alternativa digitală la abonamentele medicale clasice, va primi o investiție totală de 400.000 de euro, într-o rundă de finanțare condusă de fondul de investiții Cleverage Venture Capital , fondul de investiții Founders Bridge si în parteneriat cu platforma de equity crowdfunding SeedBlink.
Fondatori Sanopass Andrei Vasile (stg)

Firma se listează pe platforma de equity crowdfunding SeedBlink pentru încă 100.000 de euro. Cleverage Venture Capital asigură o investiție de tip equity de 150.0000 de euro, Founders Bridge participă în egală masură cu o investiție de 150.000 de euro, în timp ce suma de 100.000 de euro va fi strânsă prin platforma de equity crowdfunding SeedBlink. Pentru întreaga sumă de 400.000 de euro, compania oferă 20% din capital.

Investitorii principali ai Cleverage Venture Capital, prima asociere de business angels care finanțează startup-urile din domeniul health-tech cu potențial de creștere, sunt antreprenorii Wargha Enayati (președinte Enayati Group), Georgios Sofianos (healthcare antreprenor, CEO Sofmedica), Sergiu Neguț (business angel și co-fondator Fintech OS), Voicu Oprean (fondator AROBS Transilvania Software) și Alexandru Popescu (executiv cu peste 20 de ani de experiență la nivel C-level în industria medicală în Europa Centrală și de Sud-Est).

“Ne bucurăm că am atras alături de noi o echipă de investitori care cred în modelul nostru de business prin care am format o rețea de peste 600 de clinici partenere și acoperire națională. Validarea lor ne determină să fim optimiști și ne așteptăm ca alți investitori individuali să ni se alăture în următoarele zile prin intermediul platformei SeedBlink”, a declarat Andrei Vasile, co-fondator al SanoPass.

Cu ajutorul acestei investiții, SanoPass țintește un prag de cel puțin 20.000 de utilizatori și o rețea de 1.300 de clinici și cabinete private din țară până la finele anului 2020.

“Complementaritatea echipei de co-fondatori, modelul de business unic și continua creștere a pieței de servicii medicale ne-au convins să luăm decizia de a investi în compania SanoPass. În mai puțin de un an de la momentul lansării platformei, SanoPass a crescut într-o piață cu peste 1.6 milioane de beneficiari și, în opinia noastră, poate deveni un jucător relevant in piața abonamentelor medicale”, a declarat Alexandru Popescu, partener în cadrul Cleverage Venture Capital.

De asemenea, prin această investiție, compania SanoPass va deschide rețeaua și pentru alți jucători din piață și va lansa un flux de medicină a muncii, integrat cu sistemele de tip ERP sau CRM ale companiilor cu scopul reducerii birocrației.

“Vedem în SanoPass un potențial de business foarte bun, precum și o echipă solidă de fondatori, o oportunitate de investiție într-o firmă creată la momentul potrivit în piața de beneficii pentru angajați, aflată în continuă creștere”, a declarat Adrian Trif, partener în cadrul Founders Bridge.

SanoPass este o companie lansată în 2019 de doi antreprenori români, Andrei Vasile și Mihai Vădan, care emite abonamente medicale de prevenție oferite de angajatori ca beneficii pentru angajați.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii