FacebookTwitterLinkedIn

Pandemia de COVID-19 și contextul socio-economic actual, marcat de creșterea prețurilor și a inflației, îi determină pe consumatori să caute modalități de a-și reduce cheltuielile. Circa 60% dintre români apelează la soluții fintech pentru că sunt mai ieftine și mai rapide decât serviciile tradiționale, susține un studiu Revolut realizat de Reveal Marketing Research.

”Principalele motivații care explică utilizarea în creștere a fintech-ului sunt strâns legate de experiența eficientă din punct de vedere al costurilor și fără probleme pe care o oferă clienților săi”, potrivit studiului.

O treime dintre respondenți intenționează să își deschidă conturi de economii prin intermediul unei platforme digitale în anul următor.

La sfârșitul lunii iulie 2021, numărul utilizatorilor interesați de cripto, în segmentul 18-24 ani, era cu 78% mai mare față de sfârșitul lunii iulie 2021. Cei mai interesați de criptomonede sunt membrii generației Z.

Revolut, lansat în Marea Britanie în 2015, are peste 20 de milioane de clienți persoane fizice din lume și mai mult de 500.000 de clienți B2B.