FacebookTwitterLinkedIn

Retailerul internațional de modă, Primark, a deschis primul magazin din țară în urma unei o investiții ce depășește suma de 10 milioane de euro.  

Odată cu inaugurarea acestui prim magazin, retailerul internațional de modă marchează cea de-a 15-a piață la nivel internațional. Noua inaugurare face parte din planurile de creștere ale Primark în Europa Centrală și de Est (ECE), unde marca deține deja magazine în Polonia, Republica Cehă și Slovenia.

Noul magazin Primark din București se întinde pe o suprafață de 3.700 m2 împărțită pe două etaje.  

 „(…) Avem planuri de dezvoltare ambițioase în ECE și inaugurarea de astăzi este primul pas în România – vor urma mulți alții. Vreau să mulțumesc din suflet tuturor colegilor care au muncit din greu pentru a se asigura că suntem pregătiți să primim clienții în perioada de vârf a sezonului de sărbători”, a subliniat Maciej Podwojski, Director Vânzări, ECE Primark.

Europa Centrală și de Est este o regiune importantă de creștere pentru Primark. În prezent, retailerul are un magazin în Slovenia, două magazine în Republica Cehă și patru magazine în Polonia, cu planuri de a inaugura încă două magazine în Polonia până la sfârșitul anului 2023. Conform planurilor, retailerul se va lansa și pe cea de-a 16-a piață în 2023 în capitala slovacă Bratislava, astfel încât lanțul de magazine în ECE să ajungă la un număr de 12 magazine în cinci țări diferite.

Primark a anunțat și deschiderea celui de-al doilea magazin în București, în centrul comercial AFI Cotroceni, care va fi inaugurat în 2023.

Primark este un retailer de modă internațional cu peste 70.000 de angajați în 15 țări din Europa și SUA. Brandul a fost înființat în Irlanda în 1969 sub denumirea Penneys. Ca planuri de viitor, Primark și-a propus să ajungă la un număr de 530 de magazine până la sfârșitul anului 2026.