Muntenegru, Macedonia de Nord, Kosovo și Bosnia și Herțegovina sunt cele patru noi piețe pe care Lidl și-a propus să intre în perioada imediat următoare.
În acest sens, discounterul german a făcut deja primii pași, informează platforma esmmagazine.com.
În Bosnia și Herțegovina, Lidl a început construcția unui centru de distribuție în Lepenica, în apropiere de Sarajevo. Centrul are o suprafață de 60.000 mp. De asemenea, Lidl a demarat construcția primului său magazin din Macedonia de Nord, la Bitola, concomitent cu plata a 5,3 milioane de euro pentru un teren de 17 hectare în apropiere de Kumanovo, unde intenționează să construiască un centru logistic.
Recent, Lidl a deschis primele sale magazine în Croația, Slovenia și Serbia.
Lidl este parte a grupului Schwarz, una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. În prezent, retailerul german operează peste 12.200 de magazine și are 220 de centre logistice și depozite în 31 de țări.
Pe plan local, Lidl deține peste 300 de magazine și 6 centre logistice. Anul trecut, retailerul a raportat afaceri de aproximativ 18,5 miliarde de lei.