FacebookTwitterLinkedIn

Unul dintre cei mai cunoscuți retaileri regionali din zona Satu Mare, Barta Ati, a pregătit un plan investițional în valoare de 1,5 milioane de euro destinat extinderii rețelei.

În prezent, retailerul pregătește trei deschideri noi, cea mai importantă dintre acestea fiind a magazinului din localitatea Micula, ce se va întinde pe o suprafață de 550 de metri pătrați, notează revista Progresiv.

„Am încheiat 2021 cu 18 supermarketuri și trei unități cash&carry, iar investițiile de anul trecut în remodelări și o inaugurare s-au ridicat la 800 de mii de euro”, a completat Barta Attila, Director General al rețelei Barta Ati.

Afacerea Barta Ati a intrat pe zona de retail în urmă cu 20 de ani, astăzi business-ul bifând 21 de magazine, dintre care 18 supermarketuri și trei unități de tipul cash&carry.

În 2021, compania a raportat o cifră de afaceri de aproape 161 de milioane de lei, divizia de retail generând aproximativ 96 de milioane de lei.