FacebookTwitterLinkedIn

Lensa, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de optică din România, își continuă planul de dezvoltare și, potrivit fondatorului Daniel Crăciun, se află într-un proces accelerat de expansiune.

Mai mult, compania estimează vânzări în valoare de peste 19 milioane de euro până la finalul anului.

Anul acesta avem în plan deschiderea a minim 9 noi showroom-uri în marile orașe din România. Am deschis deja 8 magazine de la începutul anului în Bacău, Buzău, Suceava, Brăila, al doilea magazin în Iași și încă 3 magazine noi în București. Pentru finalul anului, estimăm vânzări de minimum 19 milioane de euro. De asemenea, analizăm și câteva piețe externe, pentru că avem în vedere în viitor extinderea Lensa și la nivel regional“, a declarat Daniel Crăciun, CEO și Fondator Lensa, pentru Forbes România.

Brandul românesc Lensa a fost lansat în urmă cu 9 ani. În prezent, compania deține aproximativ 21 de showroom-uri în marile orașe din țară.