PPC a anunțat că va finaliza achiziţia Enel România în luna septembrie, devenind astfel cel mai mare jucător de pe piaţa de energie din Europa de Sud-Est, iar numărul clienţilor companiei urmând să crească în urma tranzacției cu 57%.
“Achiziţia Enel România, care a primit aprobarea Comisiei Europene, săptămâna trecută, este estimată a se finaliza în al treilea trimestru. Aceasta este prima extindere majoră în afara Greciei şi se aliniază strategiei PPC privind tranziţia energetică. Tranzacţia va duce la creşterea numărului clienţilor PPC cu 57%, va majora activele de distribuţie cu 40% şi capacitatea de producţie de energie în exploatare cu 14%”, a declarat Georgios Stassis CEO şi preşedinte PPC, joi, la Adunarea Generală Anuală a acţionarilor companiei, citat de Agerpres.
Potrivit declarațiilor acestuia, PPC îşi propune să continue şi să dezvolte ceea ce Enel a construit în ultimii 18 ani în România în materie de energie verde, mobilitate electrică, portofoliu de clienţi şi servicii cu valoare adăugată, şi intenţionează să investească în dezvoltarea operaţiunilor locale. Odată cu finalizarea achiziţiei, Grupul PPC îşi va consolida poziţia în regiune şi va deveni cel mai mare jucător de pe piaţa de energie din Europa de Sud-Est, se arată într-un comunicat al companiei.
Georgios Stassis a anunţat, în cadrul AGA, că PPC va depăşi ţinta de 1,1 miliarde de euro privind EBITDA, pentru anul acesta, şi se va apropia de 1,2 miliarde de euro, în pofida crizei preţurilor la energie.