
Noul card este o opțiune pentru cei peste 35.000 de clienți, peste 2 milioane de angajați și 55.000 de comercianți.
Cardul virtual va putea fi folosit pentru toate beneficiile extra-salariale oferite de Pluxee – cardul de masă, cardul cadou, cardul de vacanță și cardul cultural.
„De aproape 10 ani, Pluxee inovează piața beneficiilor extrasalariale, cu focus pe digitalizare și acces la cele mai noi tehnologii. De la lansarea, în 2015, a primei aplicații mobile care permitea plata cu cardul prin intermediul smartphone-ului sau a smartwatch-ului, la facilitarea primelor plăți online la comercianți, la completarea ofertei pentru clienți cu parteneriate inovatoare, Pluxee a fost un pionier în digitalizarea portofoliului de beneficii extrasalariale. Astfel, completăm acest portofoliu cu cardul virtual, o alegere sustenabilă ce se încadrează în strategia noastră globală de CSR, de reducere a amprentei de carbon cu 90% până în 2035,” a declaratManuel Fernandez Amezaga, Country CEO, Pluxee România & Bulgaria.
În ultimul an, aplicația Pluxee a avut peste 1 milion de utilizatori activi în România, iar tranzacțiile online și plățile cu telefonul au depășit 17 milioane.
Alegerea unui card exclusiv virtual reprezintă un pas către un comportament sustenabil cu mediul înconjurător.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.