CloudCart, o platformă de eCommerce-as-a-service din Bulgaria, se lansează în România. Firma livrează un software pentru a automatiza crearea de magazine online, precum și instrumente și servicii de asistență dedicate fiecărei piețe.
„Planurile noastre de dezvoltare includ, printre altele, extinderea parteneriatelor și a rețelei locale și regionale de agenții, freelanceri și diverse companii relevante pentru industrie, care să ofere clienților noștri plus valoare în creșterea și dezvoltarea lor”, spune Nikolay Iliev, CEO și cofondator al CloudCart.
Compania activează, în prezent, pe șapte piețe regionale, iar obiectivele sale includ și creșterea cu 100% în cel puțin trei piețe cheie, respectiv Bulgaria, România și Grecia.
În România, compania colaborează deja cu 10 magazine și intenționează să își consolideze prezența prin parteneriate strategice cu bănci și alte companii.
Pe termen mediu, CloudCart vizează extinderea în Serbia, Bosnia Herțegovina și Croația.
În anul 2022, comercianții care au utilizat platforma CloudCart au înregistrat vânzări cumulate de până la 300 milioane de euro.