FacebookTwitterLinkedIn

Peste 2,1 miliarde de euro au fost investiți în 2021 în start-up-uri NFT (non-refundable tokens), în creștere de 49 de ori față de anul anterior, când au fost investiți aproximativ 44 milioane de euro, potrivit unui raport realizat de Dealroom. 

De asemenea, volumul vânzărilor pe piețele NFT s-a ridicat la 10,7 miliarde de dolari în Trimestrul 3 2021, de 8 ori mai mult decât în T2.

Pe ansamblul anului 2021, pe piaţa NFT-urilor au avut loc tranzacţii de peste 25 de miliarde de dolari, comparativ cu 2020 când valoarea totală a fost de nici 100 de milioane de dolari (94,49 milioane), arată Reuters, care citează platforma DappRadar.

NFT-urile sunt jetoane digitale unice bazate pe blockchain, care nu pot fi replicate sau reproduse. 

Directorul executiv al Binance X, Teck Chia, a descris recent NTF-urile ca fiind noua poartă de intrare în lumea cripto. Potrivit Dealroom, există deja branduri consacrate care au experimentat cu NFT-urile, precum: Adidas, Vodafone, Samsung, McDonalds, Lamborghini, precum și cluburile de fotbal Juventus, Real Madrid, Liverpool și FC Bayern.