
Grupul Pepco a obținut venituri de 1 miliard de euro în trimestrul II din anul fiscal 2021/2022 (ianuarie-martie anul curent), o creștere de 25,1% față de aceeași perioadă a anului trecut a anunțat compania.
Vânzările grupului au crescut cu 12,1% în aceeași perioadă, iar pentru prima jumătate a anului, veniturile grupului s-au majorat cu 17,5%, ajungând la 2,3 miliarde de euro.
Se așteaptă ca EBITDA din primul semestru să se situeze în intervalul de la 342 de milioane de euro până la 350 de milioane de euro. Cu o astfel de performanță, grupul este pe drumul cel bun pentru a-și îndeplini previziunile pentru întregul an, dacă condițiile macroeconomice nu se deteriorează în continuare.
În prima jumătate a anului, au fost deschise 202 noi magazine Pepco, inclusiv 84 de magazine pe piețele vest-europene din Austria, Italia și Spania, unde rezultatele inițiale sunt foarte bune.
De la începutul acestui an, au fost modernizate 586 de magazine, dintre care 534 Pepco, iar 52 Poundland.
Tot în această perioadă s-a schimbat și conducerea companiei. Andy Bond a fost înlocuit de un nou CEO, Trevor Masters, care își va exercita atribuțiile temporar, până la numirea unui nou director.