Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering automotive and transportation, as well as other industries. Have any news tip? Drop me an email at iulian.luca@forbes.ro

Tech |
|

OPPO devine al treilea jucător pe piața de smartphone-uri din România

OPPO devine al treilea jucător pe piața de smartphone-uri din România în trimestrul al treilea, la mai puțin de un an și jumătate de la intrarea pe piața locală conform companiei de cercetare Canalys.
Beijing,,China-,June,6,,2017:,Oppo,Store;,Oppo,Electronics,Corp.

Astfel, la finalul celui de-al treilea trimestru din 2021, OPPO ajunge în România la o cotă de piață de 14%, fiind brandul cu cea mai rapidă evoluție pe piața de smartphone-uri la nivel local. Compania a intrat pe piața locală în iunie 2020, după lansarea smartphone-urilor Reno3 Pro 5G și Find X2.

„La începutul acestui an ne propuneam o creștere nemaiîntâlnită pentru un brand de smartphone-uri în România, iar rezultatele raportului Canalys confirmă acest obiectiv ambițios al nostru. Ne concentrăm în continuare pe extinderea disponibilității produselor OPPO, dar și pe optimizarea portofoliului nostru”, a declarat Cosmin Moldovan, Sales Director OPPO în România.

În al treilea trimestru al acestui an, OPPO a înregistrat pe piața locală o creștere a vânzărilor de 130% comparative cu aceeași perioadă a anului anterior. Astfel, a fost în această perioadă brandul cu cea mai bună evoluție a vânzărilor în România.

Creșterea accelerată a cotei de piață în România este susținută de smartphone-urile din seria Reno, iar odată cu Reno6, producătorul chinez a adus pe piața din România primele smartphone-uri cu garanție standard de 3 ani, respectiv Reno6 Pro 5G și Reno6 5G.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii