FacebookTwitterLinkedIn

Start-upul de digital marketing Nion se așteaptă la dublarea numărului de clienți în 2023, pe fondul cererii tot mai mari de astfel de servicii și și-a bugetat afaceri de 4,1 milioane de lei.

„Creșterea numărului de clienți a fost spectaculoasă în acest an. Deși anticipam nevoia existentă la nivelul întregii piețe, nu ne așteptam la un număr atât de mare de cereri din partea firmelor”, spune Constantin Joițescu, fondatorul Nion.

Compania, lansată în a doua jumătate a acestui an, a investit în îmbunătățirea platformei interne de management a sarcinilor și a fluxului de onboarding, iar în viitor ar putea lua în calcul scalarea afacerii prin francizarea modelului de business pe piețe externe.

Plaja de potențiali clienți este formată din 20.000 de firme cu cifre de afaceri de peste un milion de euro, mai mult de trei angajați și care activează pe piață de peste cinci ani.

Potrivit lui Joițescu, în acest moment, criza de specialiști este extremă, iar mulți clienți ai Nion își restrâng activitatea și se axează doar pe produse și servicii care au deja tracțiune în piață.

Alții încearcă să iasă în afara țării prin lansarea de website-uri în Europa.

”Este o foarte mare nevoie de experți în piață. De exemplu, pe zona de PPC sunt zece oameni în țară care pot fi consideraţi specialiști. În momentul de față firmele se pregătesc pentru o eventuală recesiune, iar acest lucru se simte în modul în care realizăm strategiile”, adugă el.

Nion furnizează servicii de digital marketing, PPC&SEO, account management, design grafic, copywriting, web design și web development.