Despre emoții, magie și despre a dărui bucurie celor din jur am vorbit cu Nadia Vișan, Passionate innovator Anyoli Jewelry.
Cum a luat ființă afacerea dvs.?
Am pornit de la premisa ca desi nu exista un cadou 100% perfect, exista posibilitatea de a putea darui o parte din sufletul tau pentru a transforma acel cadou intr-un dar unic.
Eu sunt o persoana ce cauta permanent emotii pure. Sunt o persoana ce cauta permanent sa daruiasca bucurie oamenilor din jurul ei. Si cum altfel poti bucura un om decat oferindu-i o parte din tine, o parte din sufletul tau? Asadar, asa a luat nastere Anyoli, care prin traducere inseamna “Mesagerul lui Dumnezeu”.
Ce sunt mai exact aceste bijuterii cu stocare inteligenta?
Este o munca de 4 ani in spatele acestor bijuterii cu stocare inteligenta. Este efort, dedicare, dar si pasiune, mai presus de toate. Mi-am dorit atat de mult sa pot aduce bucurie si zambete pe fetele oamenilor, incat am luptat foarte mult pentru a da nastere brandului Anyoli. Modul de functionare al magiei noastre este foarte simplu. Bijuteriile cu stocare inteligenta iti ofera posibilitatea de a incarca un mesaj personalizat in interiorul pandantivelor. Fie ca vorbim de cercei, lantisoare, bratari, inele sau coliere, toate bijuteriile Anyoli au aceasta tehnologie in spate. Astfel, atunci cand comanzi bijuteria dorita, incarci si emotia, iar in momentul in care ajunge la destinatar, prin descarcarea aplicatiei Anyoli si apropiind bijuteria de telefon, se poate vedea ori de cate ori doresti mesajul ales. Mai presus de atat, pentru ca emotiile sunt infinite, mesajele pot fi schimbate ori de cate ori doresti. Azi poate fi o poza, maine poate fi un video si lista continua.
Sunt cadouri unice perfecte pentru orice ocazie. Fie ca ne referim la o cere in casatorie care se doresti a fi spectaculoasa si emotionanta, fie ca este un botez in care incarcam poze pentru bebelus, o aniversare, un majorat sau chiar pentru parintii nostri, in care incarcam un mesaj din suflet, Anyoli este ceea ce lumea are nevoie pentru a-si declara emotiile, sentimentele si iubirea.
Care sunt principalele obiective ale strategiei de business şi principalele realizări ale companiei dvs. în anul 2022?
Desi brandul de bijuterii cu stocare inteligenta a fost lansat in anul 2021, in anul 2022 ne-am bucurat de o notorietate foarte mare, asta bineinteles si pentru ca am participat la unele dintre marile evenimente ale anului si acestea ne-au adus implicit si o crestere a comunitatii daruitorilor de emotii, ale oamenilor care doresc sa ofere cadouri vii.
Obiectivul nostru este ca bijuteriile cu stocare inteligenta sa ajunga la cat mai multe persoane, de aceea deja am inceput sa lucram la strategia pentru a ne promova international.
Ne ajuta foarte mult faptul ca prin ceea ce se afla in spatele bijuteriilor cu stocare inteligenta, prin imbinarea artei cu tehnologia, Anyoli este o inovatie in acest domeniu. De aceea, a fost premiata la nivel mondial cu medalia de argint in cadrul Inventions Geneva Evaluation Days 2022.
Odata cu deschiderea shopu-ului Anyoli Jewelry din JW Marriot Bucharest Grand Hotel in cadrul galeriilor The Grand Avenue s-au nascut alte planuri, alte dorinte pentru a putea sa ajungem la cati mai multi oameni.
Am inceput productia in Italia, toate pisele noastre fiind realizate manual, acum ne-am marit capacitatea de productie si in Belgia pentru linia de diamante si avem in plan accelerarea dezvoltarii in afara tarii, atat direct, cat si prin francizarea brandului de catre cei pregatiti ca impreuna sa aducem bucuria in vietile cat mai multor oameni.
Care a fost cel mai important factor care a marcat evoluția afacerii dvs.?
Sunt multe aspecte care ne-au ajutat sa evoluam. Inca de la inceput am avut acest diferentiator, faptul ca Anyoli nu este un simplu brand de bijuterii, ci este o inovatie care iti permite sa incarci mesaje diferite in interiorul lor si le poti schimba oricand vrei, oriunde ai fi. Pe langa asta, faptul ca suntem foarte implicati pe partea de client service ne-a adus un foarte mare beneficiu. Ii ajutam intotdeauna pe cei care au “comenzi urgente” asa cum le numim noi si suntem mereu la dispozitia celor care au nevoie de ajutor in procesul de plasare a comenzii sau au intrebari despre bijuteriile noastre.
Care sunt cele mai importante 3 lecții de afaceri pe care le-ați învățat pe parcursul carierei dvs.?
Prima lectie este ca indiferent de cat de mult muncesti tu ca si anteprenor, ai nevoie de oameni in spate pe care te poti baza, deoarece este foarte important sa poti sa delegi anumite task-uri, astfel incat mintea ta sa ramana concentrata pe ceea ce este cel mai important.
A doua lectie este sa incerci sa gasesti acel „bine” in orice moment. Chiar daca unul dintre planurile tale nu a avut rezultatul dorit, nu este motiv de amagire sau frustrare, ci din contra, la mijloc este un motiv foarte bun pentru care lucrurile se intampla intr-un anumit fel, diferit cateodata de cum ne-am imaginat sau cum am vrut noi. Ai incredere in puterea timpului.
Ce-a dea treia lectie invatata este chiar un principiu dupa care ma ghidez si anume, orice ai face si oriunde ai vrea sa ajungi, nu-ti pierde omenia. Vorba „a calca pe cadavre pentru ceea ce iti doresti” pentru mine nu are absolut niciun sens. Degeaba ajung in varful muntelui daca acolo nu este niciunul dintre oamenii cei mai importanti mie cu care sa impartasesc bucuria acestei realizari.
Si ar mai fi inca o mica lectie pe care am invatat-o in toti acesti ani: asigura-te ca cine este langa tine la greu, se bucura pentru tine si la bine. Iar, aici nu este nevoie de nicio explicatie.
De la cine ați învățat cel mai mult pe parcursul carierei?
Nu “de la cine”, ci mai de graba “de unde?”. Din greseli. Greseli care nasc experientele poate cele mai importante care te vor ajuta in viitor pe orice plan, profesional sau personal. Invatam mai multe lucruri dintr-o greseala pe care o facem decat dintr-un lucru care se intampla exact asa cum ne-am dorit pentru ca in urma unei greseli analizam riscurile la care ne-am supus.
Credeți că pot fi îmbinate pasiunile cu antreprenoriatul?
Nu as fi putut sa fiu anteprenor daca ar fi fost altfel decat a-mi imbina pasiunile cu afacerea. Nu am sa pot sa fiu niciodata acel tip de persoana care munceste doar pentru a avea o situatie financiara excelenta, insa uraste ceea ce trebuie sa faca zi de zi. Mi se pare un adevarat chin si nu ii inteleg pe acei oameni care chiar traiesc asta. Ne petrecem cea mai mare parte din zi la job si nu as putea sa supravietuiesc facand ceva ce nu imi aduce o satisfactie in primul rand sufleteasca, apoi financiara. Mi se pare foarte important sa gasim acele lucruri care ne fac placere, care atunci cand le facem ne aduc bucurie si ne ambitioneaza sa continuam si care ne fac sa ne simtim speciali. Tocmai de aceea, atunci cand gasesti aceste lucruri, incearca pe cat posibil sa le faci parte din viata ta.