FacebookTwitterLinkedIn

Ministerul maghiar al Justiţiei a iniţiat cercetarea companiei aeriene Wizz Air din punct de vedere al protecţiei consumatorilor. Numărul plângerilor depuse la Autoritatea pentru Protecţia Consumatorilor din Ungaria împotriva companiei aeriene Wizz Air Hungary Zrt. a crescut în ultima perioadă.

Potrivit plângerilor, Wizz Air nu a oferit informaţii şi asistenţă în cazul întârzierilor şi anulărilor de zbor, nu a oferit cazare şi reprogramare, ceea ce a cauzat costuri suplimentare pasagerilor, nu a răspuns la plângerile consumatorilor în termen de 30 de zile şi operează un call center cu tarif ridicat, încălcând astfel legea şi drepturile consumatorilor din Ungaria, notează NEWS.RO.

În această situație, la iniţiativa Ministerului Justiţiei, a fost lansată o investigaţie pentru protecţia consumatorilor, la Prefectura Budapestei, pentru a proteja drepturile consumatorilor şi familiilor din Ungaria.