
În anul 2022, Mediascope a devenit partenerul Beiersdorf, la nivel național, asigurând companiei servicii de creație pentru campaniile de trade marketing. Beiersdorf care deține brandul NIVEA în portofoliul său.
Mediascope a fost alegerea Beiersdorf în urma unui proces de pitch care s-a desfășurat la începutul acestui an, în mai multe etape. Agenția a oferit idei de trade marketing pentru campania Nivea Mother’s Day, care a și fost implementată ulterior.
În acest an, printre campaniile semnate de Mediascope se numără și NIVEA share the care, NIVEA Men și NIVEA XMAS, care au inclus concept creativ, mecanică și materiale POS.
Dragoș Bocai, Managing Director, Mediascope: „Expertiza noastră se întâlnește de minune cu o companie care a inovat constant în domeniul său și care, de peste 100 de ani, oferă unul dintre principalele branduri de îngrijire a pielii în întreaga lume. După campaniile dezvoltate împreună anul acesta, ne bucurăm că, din 2023, Mediascope va asigura servicii de 360 brand management pentru mărcile din portofoliul Beiersdorf România.”
Ileana Tolescu, Head of Shopper&Customer Marketing, Beiersdorf: „Ne-am dorit să identificăm un partener cu care împărtășim aceleași valori, inclusiv la nivel de curaj și încredere, iar echipa Mediascope a venit cu formula perfectă de creativitate, know-how relevant și conectare la industria dinamică în care activăm. Suntem încrezători că, împreună, vom aduce NIVEA consumatorilor din România.”
Prezent pe piața din România de 17 ani, Mediascope livrează best-practice building și 360 brand management, gestionând, în prezent, implementarea proiectelor de trade-marketing cross-channel pentru mai mult de 20 de branduri internaționale.
De aproape 140 de ani, Beiersdorf a reprezentat îngrijirea inovatoare a pielii și a corpului, precum și cercetarea de pionierat în domeniul pielii. Branduri internaționale de top, precum NIVEA, liderul mondial în îngrijirea pielii*, Eucerin (dermocosmetice), La Prairie (cosmetice selective) și Hansaplast (bandaje adezive și îngrijirea rănilor) sunt apreciate de milioane de oameni din întreaga lume zi de zi. Mărci renumite precum Aquaphor, Coppertone, Chantecaille, Labello, 8×4, atrix, Hidrofugal, Maestro și Florena completează portofoliul nostru larg de produse de consum.
*Sursa: Euromonitor International Limited; NIVEA ca marcă umbrelă în categoriile Îngrijirea feței, Îngrijirea corpului și Îngrijirea mâinilor; în termeni de retail, 2020.