FacebookTwitterLinkedIn

Compania de management a proprietăților de marcă Loyal Paladin a anunțat că-și va lansa operațiunile pe piața românească, pentru a răspunde unei cereri tot mai ridicate de servicii hoteliere, atât în zona de sud a litoralului, cât și în zona de munte. Până în 2026, compania estimează că va opera peste 1.000 de reședințe de marcă.

În România, portofoliul Loyal Paladin va cuprinde, până în 2026, peste 1.000 de reședințe de marcă în branduri precum Vogh, Galileo, Pharos, Lago, Solantis și Jakob Sonne.

Primul proiect de reședințe de marcă administrat de Loyal Paladin va fi Vogh Olimp, care urmează să fie lansat în a doua jumătate a acestui an. Prima locație operată de Loyal Paladin este Moussay Olimp Beach Club, un proiect de peste 5.000 mp de plajă, bar, zone special amenajate cu șezlonguri, restaurant și zonă de volei. Clubul Moussay se va deschide în cursul lunii iunie și inițial se va adresa publicului larg, urmând ca ulterior să aibă prioritate membrii Loyal Paladin.  

„Investițiile în reședințele de marcă au cel mai ridicat nivel de creștere din întreaga piață rezidențială. Serviciile noastre asigură gestionarea proprietății din punct de vedere al costurilor, predictibilitate și profitabilitate ridicată, precum și posibilitatea utilizării veniturilor în avans”, a declarat Radu Vona, Managing Director la Loyal Paladin.

Sectorul reședințelor de marcă a crescut în ultimul deceniu cu peste 200%, iar numărul de branduri a crescut de la 69 în 2011, la 133 în 2021.