FacebookTwitterLinkedIn

Louis Vuitton a anunțat vineri că planifică să deschidă primul  magazin de mobilier și articole de uz casnic în Shanghai, ca prim pas pentru marca de lux franceză în această nouă direcție, de a oferi și produse de lifestyle clienților afluenți din China.

Showroom-ul va fi accesibil doar cu programare și va fi deschis începând de astăzi. Este amplasat într-o clădire cu trei etaje, veche de un secol, poziționată în spatele Nanjing Road, care este zona de upscale shopping a orașului.

Louis Vuitton, parte a LVMH, a spus într-o declarație pentru Reuters că acest concept de showroom va fi testat pentru câteva luni și dacă va avea succes va rămâne definitiv în locația aleasă. 

Nu s-au comunicat prețuri orientative ale produselor expuse, însă un angajat al Louis Vuitton a dat câteva indicii, dintre care un scaun-cocon creat de frații Campana costă peste 700,000 de yuani ($97,860) și o lampă mică care seamănă cu o sticlă de lapte și este încastrată cu benzi de piele costă 40,500 de yuani.

O clădire de dimensiuni mai mici este dedicată exclusiv creațiilor lui Frank Chou, primul designer chinez pe care Louis Vuitton l-a ales pentru a colabora la colecția Objet Nomades, așa cum se cheamă portofoliul expus de mobilier și articole de uz sau de decor casnic.

Găsirea de noi modalități de creștere a veniturilor, mai ales în rândul clienților cu averi mari, este foarte importantă pentru mărcile de lux din China, pentru că restricțiile politicii zero-COVID-19 au afectat mult vânzările, în contextul în care piața imobiliară a intrat în declin și întreaga economie este într-o mare incertitudine.

Louis Vuitton testează acum apele într-o direcție orientată spre lifestyle, iar luna trecută a prezentat în orașul Chengdu un spațiu pop-up de expoziții și un restaurant. “LMVH încearcă să se repoziționeze drept o marcă de lux contemporană, care să rezoneze cu millenialii chinezi și cu consumatorii Gen Z,” a spus analistul de la GlobalData, Bobby Verghese, notând că sectorul de decorațiuni de interior va crește în China la $782 de miliarde până în 2026. Verghese crede că decorațiunile și produsele de uz casnic ale Louis Vuitton sunt un bun pariu, mai ales în China.