
L’Oréal a anunțat o nouă investiție în proiectul condus de Geno, compania de biotehnologie, pentru a crea alternative sustenabile la ingredientele cheie din produsele cosmetice.
În cadrul acestui proiect, L’Oréal va fi membru fondator, alături de Unilever și Kao. Investiția, realizată prin BOLD, fondul de capital de risc al Grupului L’Oréal, va contribui la crearea de noi ingrediente sustenabile derivate din organisme vii.
„ (…) am făcut din Green Sciences piatra de temelie a cercetării noastre. Suntem încântați de parteneriatul cu Geno, a cărui abordare unică în dezvoltarea de ingrediente alternative, bazate pe biotehnologie, se aliniază perfect cu viziunea noastră pentru un viitor mai sustenabil. Lucrând împreună cu alte branduri din industria cosmetică, ne putem valorifica expertiza și resursele colective acolo unde eforturile noastre combinate pot avea un impact semnificativ”, a precizat Barbara Lavernos, Deputy Chief Executive Officer responsabilă cu Cercetarea, Inovarea și Tehnologia la L’Oréal.
Prin intermediul expertizei în biotehnologie a companiei Geno, L’Oréal va înlocui ingredientele tradiționale cu alternative bio, cum ar fi cele obținute din zaharuri de origine vegetală. Noile ingrediente vor fi folosite în diverse produse ale brandurilor L’Oréal, o etapă esențiată pentru îndeplinirea obiectivului companiei de a avea formule 100% ecologice și ingrediente derivate în proporție de 95% din surse regenerabile sau abundente.
„ (…) Angajamentul L’Oréal accelerează și mai mult obiectivul Geno de a reduce emisiile globale de carbon cu peste 100 de milioane de tone în următorii ani, vizând piețele de materiale la scară largă. Suntem entuziasmați să ajutăm L’Oréal să își atingă obiectivele îndrăznețe pentru 2030 de a încorpora ingrediente bio în proporție de 95% pentru formule și de a utiliza materiale de ambalare care sunt trasabile și provin din surse sustenabile. Am demonstrat că impactul este posibil la scară largă. Tehnologia Geno a fost dezvoltată încă de la început pentru a accelera tranziția materialelor prin furnizarea de ingrediente sustenabile la scară largă, iar această colaborare este pregătită să facă exact acest lucru pentru industria frumuseții și a îngrijirii personale. Acest parteneriat va accelera și mai mult misiunea noastră la scara globală, o misiune necesară pentru a răspunde cererii în creștere a pieței pentru produse sustenabile”, subliniază și Christophe Schilling, Chief Executive Officer, Geno.
L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, printre care și L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Vichy, La Roche-Posay, Yves Saint Laurent și Lancome, L’Oréal România este unul dintre cei mai cunoscuți jucători din piața locală de cosmetice.