
Totodată, activele totale ale băncii au ajuns la 5,46 miliarde lei, reprezentând o creștere de 18%, astfel că Libra Internet Bank a ajuns la o cotă de piață de 1,21% la finele anului trecut.
„Creștem de câțiva ani buni mai mult decât media sistemului bancar, avem strategii de nișă foarte clar conturate și ne adaptăm extrem de rapid la schimbările de pe piață. Oferim un mediu de lucru în care recompensăm spiritul antreprenorial – aproape doua treimi din pozițiile manageriale sunt ocupate în prezent de colegi promovați intern”, a declarat Emil Bituleanu, director general Libra Internet Bank.
Fondurile atrase de la clienți au depășit 4,75 miliarde lei anul anterior, reprezentând o creștere de 16% față de 2017, majoritatea depozitelor fiind constituite prin internet banking. În plus, soldul creditelor a crescut cu peste 20% în 2018, până la 3,25 miliade de lei.
Cu o rețea de 52 sucursale și 3 centre IT de dezvoltare în țară, banca are o vârstă medie a angajaților băncii de doar 28 de ani.
Citește și: OTP Asset Management estimează o creștere de numai 3,5% a PIB-ului României în 2019