Cautare




, Staff

SmallBusiness |
|

Lensa a deschis luna aceasta primul MegaStore, cel mai mare magazin de optică din România, de 500 de metri pătrați

Lensa.ro, magazin online de optică fondat în 2013, a deschis în București primul MegaStore, acesta fiind cel mai mare magazin de optică din România și unul dintre cele mai mari showroom-uri de acest fel din Europa, cu un spațiu de vânzare de 500 de metri pătrați.
Showroom

Noul MegaStore Lensa concentrează, într-un singur loc, colecții de peste 3.000 de modele de ochelari, de la 90 de branduri de renume, printre care Ray-Ban, Police, Guess, Polarizen, Vogue, Silhouette, Hawkers, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Balenciaga, Polaroid, etc.

Showroom-ul Lensa se află în apropiere de mall-ul Afi Cotroceni din Capitală, foarte aproape de vechea locație, fiind acum amplasat stradal.

În ultimii trei ani, Lensa s-a extins, pornind de la o suprafață de doar 30 mp, în 2016 și ajungând la 500 de metri pătrați în 2019.

“Investițiile din ultimii ani făcute de marii jucători din comerțul online, care și-au deschis showroom-uri foarte mari, ne-au determinat să urmăm acest trend, așa că am decis să deschidem primul MegaStore de pe piața de optică din România și unul dintre cele mai mari din Europa. Timpul este foarte important pentru fiecare dintre noi, așa că o vizită într-un singur loc unde găsim câteva mii de perechi de ochelari de soare și de vedere ne poate reduce foarte mult căutările”, a declarat Daniel Crăciun (29 de ani), fondator și CEO al Lensa.ro.

Anul trecut, peste un sfert din vânzările Lensa.ro au fost realizate în showroom, în timp ce restul au fost comenzi online.

În primele 3 luni ale anului, Lensa.ro a realizat o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere. Vânzările cumulate de ochelari au fost de aproximativ 10.000 de bucăți, în această perioada.

“Trendul în piața de optică ne arată o creștere de 20-30% în 2019. Considerăm că modernizarea activității comerciale pe acest segment este o mare oportunitate. Până la urmă, vederea este cel mai important simț în era digitală în care trăim iar clienții din România pot acum alege cele mai bune soluții pentru o vedere perfectă”, a precizat Florin Niță, Business Development Manager Lensa.ro.

Pe lângă varietatea mare de modele, Lensa.ro oferă clienților și o gamă extinsă de servicii de optică, cum ar fi: determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame.

Lensa.ro este un brand românesc deținut de antreprenorii Daniel Crăciun (29 ani) și Florin Niță (41 ani).

Citește și: Lensa.ro sau cum să construiești o afacere „disruptivă” pe o piață dominată de comerțul tradițional, mizând pe puterea online-ului?

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii