Lanțul german de produse cosmetice Douglas are planuri mari de creștere în ceea ce privește piața europeană.
Numai în ultimul trimestru, compania a reușit să-și majoreze vânzările cu aproape o cincime. La această majorare se adaugă și o creștere bruscă a profiturilor, notează RetailDetail.eu.
În acest context, ca planuri de viitor, oficialii brandului și-au targetat să tripleze vânzările în următorii trei ani, de la 1,4 la 5 miliarde de euro.
CEO-ul Sander van der Laan și-a propus să îndeplinească acest obiectiv prin extinderea businessului în alte state, inclusiv Belgia, și concentrându-se pe o strategie omnichannel.
Vânzările în magazinele sale au crescut cu 19,5%, până la 562,5 milioane de euro, în timp ce vânzările online au crescut cu 20%, până la 299,4 milioane de euro. Cea mai puternică creștere a vânzărilor a fost cea prin aplicația Douglas (+ 27%).
Ca urmare, vânzările grupului au crescut cu 19,3%, până la 858,5 milioane de euro, din ianuarie până în martie 2023, vânzările comparabile majorându-se cu 19,9%.
De asemenea, în aceeași perioadă, profitul operațional a crescut cu 32,9% la 126,9 milioane de euro.