Lagardère Travel Retail a bugetat investiții de 50 de milioane de lei până la sfârșitul anului 2023 și estimează că în acest an va ajunge la o cifră de afaceri de aproximativ un miliard de lei, de la nivelul de 829 de milioane de lei în 2021.
”Dacă acum, la nivel global, retail-ul reprezintă în medie circa 40% din structura de venituri a unui aeroport, în România suntem la jumătate”, a declarat Marius Văcălău, CEO Lagardère Travel Retail România.
Lagardère Travel Retail și-a construit operațiunile pe piața locală în linie cu abordarea și experiența sa de lider global pe cele trei linii principale de business din retailul destinat călătorilor, respectiv Duty Free, Travel Essentials și Food Service.
Investițiile programate vor fi direcționate înspre segmentul local de travel retail (comerț specific pentru zonele de tranzit/călătorii).
Lagardère Travel Retail este prezent în 42 de țări, iar în 2021 a raportat vânzări globale de 2,9 miliarde de euro.