FacebookTwitterLinkedIn

În spatele fiecărui proiect de afaceri de succes, sesuccess află oameni reali. Eu sunt Stanislav Bakhariev (născut în Ucraina), fondator și co-venturist al ecosistemului digital internațional IT Rating. Vă voi spune ceva despre mine și proiectul meu.

IT Rating — Ecosistemul tău digital

IT-Rating este prima resursă independentă și ecosistem digital care evaluează companiile care lucrează în sfera digitală și industria. Rating-ul nostru se bazează pe algoritmi inteligenți și sisteme de scorare unice. Pentru a apărea în ratingul nostru și a vedea pozițiile sale, companiile ar trebui să aplice informații despre ele, să treacă prin pasul nostru de verificare și apoi să adauge un portofoliu. Sistemele noastre inteligente de scorare vor folosi aceste informații pentru a face o listă de top și a determina poziția specifică a companiei în ea.

Data de 02/24/2022 a explodat în viața mea și a răsturnat totul cu susul în jos, inclusiv afacerile și familia mea.

După această dată, 90% dintre clienții mei IT au dispărut. Ratingul IT a fost amânat deoarece companiile din această industrie au întâmpinat alte probleme. Nu era clar cât va dura totul…

După aceea, a fost necesar să mă gândesc la ce să fac în continuare. Partenerul meu de încredere, Alexander Dolgarev și eu am hotărât să căutăm investitori pentru afacerea noastră și să lansăm rapid un proiect care să funcționeze în SUA și la nivel global. Anterior deja ne gândisem să ne extindem în Europa și Statele Unite, dar nu am ajuns niciodată până acolo.

Împreună cu un nou partener, Volodymyr Zhukov, am găsit primul investitor înger, Vasyl Rakivnenko. El ne-a furnizat 55.000 de euro. Am deschis o companie în SUA, Delaware, și am numit-o IT-Rating.com Inc. Acum, desfășurăm toate activitățile noastre prin intermediul unei companii oficiale din SUA.

Am compus un plan de afaceri și ne-am stabilit obiective pe care le-am atins cu succes:

  1. Am finalizat peste 250 de sarcini pe partea de backend și frontend. Am implementat o redesenare a site-ului nostru web. Am tradus întregul site web de la ucraineană și rusă la engleză. În total, toate aceste sarcini ne-au luat aproximativ 700 de ore.
  2. Am lansat site-ul înapoi în decembrie 2021. La acel moment, 50% din conținut era în limba rusă. Nu ne-a rămas timp să ne concentrăm pe site până în jurul datei de 20 aprilie. Din 10 mai, ne-am concentrat în totalitate asupra lui. Lansarea completă a avut loc în jurul datei de 1 iunie.
  3. Am făcut 390 de conexiuni și am trimis emailuri împreună cu specialiștii noștri de vânzări. Am adăugat 270 de contacte la prieteni.
  4. Au existat, de asemenea, peste 100 de sarcini operaționale de realizat. Acest lucru includea căutarea de copywriteri, generarea de idei, efectuarea de teste și controlul de procese. Pentru a economisi timp și bani, am făcut multe lucruri singur.
  5. Am găsit peste 100 de servicii și directoare. Am înregistrat Ratingul IT în ele pentru a obține link-uri și recunoaștere.

Rezultate promoție în 6 luni

Am ales motoarele de căutare ca sursă de trafic de bază pentru promovarea noastră. Am schițat etapele acestei promoții: trecerea de la pozițiile de top în frecvențe joase la medii, iar apoi la înalte.

Strategia a fost concepută astfel încât implementarea ei să dureze cel puțin 6 luni. Cu toate acestea, putem deja să analizăm primele sale rezultate.

Realizări și rezultate de promovare pentru perioada octombrie-noiembrie.

Suntem cu siguranță mulțumiți de astfel de modificări și suntem bucuroși să le împărtășim cu dvs.:

●  Prezența s-a dublat față de septembrie 2022.

●  Indicator Ahrefs DR – iaz 31.

●  Creșterea prezenței la serviciu cu 317%.

●  Peste 7100 de vizitatori noi, unici.

●  Creșterea pozițiilor de căutare:

Am împărțit cererile de servicii și activități ale companiilor în următoarele categorii:

●  SEO

●  Dezvoltare web

●  PPC

●  SMM

●  Companii de marketing mobil și aplicații

●  Dezvoltare software Fintech

●  Companii de marketing direct

●  Firme de design industrial

Am ales cei mai mari jucători de pe piață drept concurenți de la care ne-am putea inspira:

●  clutch.co

●  www.goodfirms.co

●  www.designrush.com

●  upcity.com

Aceste proiecte sunt în jur de 8 ani. Fiecare dintre ele are o reputație solidă și un trafic destul de serious.

În ceea ce privește analiza comparativă, luăm în considerare un factor cheie care poate arăta dinamica dezvoltării și creșterii noastre: creșterea pozițiilor pe interogările cheie.

De ce am selectat acest factor în mod particular? Am promovat activ proiectul în ultimele 6 luni. În acest timp, este pur și simplu imposibil să se acumuleze aceeași, sau cel puțin o masă de linkuri aproximativ identică cu cea a concurenților noștri care au fost pe piață de peste 8-10 ani fiecare. Același lucru se poate spune și despre alți factori, cum ar fi frecvența interogărilor de marcă în căutare, traficul către pagini web ale site-ului nostru, numărul de pagini din index, etc.

În ciuda timpului foarte scurt de promovare, vedem că proiectul IT-Rating a reușit deja să depășească pe unii dintre concurenții de mai sus în ceea ce privește pozițiile de căutare. Chiar și reușit să se înainteze de Clutch în unele interogări.

Cum am atras mai multe micro-investiții

Până în septembrie, cu aceste indici ale proiectului, am mers să căutăm micro-investiții suplimentare pentru a finaliza următoarea etapă a dezvoltării proiectului. Am găsit alți doi micro-investitori care au contribuit cu 25.000 și 30.000 EUR, respectiv. În procesul de căutare a micro-investițiilor, am primit o ofertă de investiții de la https://seedinvest.com de 5 milioane de dolari. Dar nu suntem pregătiți pentru astfel de investiții în acest stadiu și nu am dorit să pierdem o mare parte din proprietatea companiei.

Iată planul pe care l-am elaborat pentru următoarea etapă cu aceste investiții:

  1. Concentrați-vă pe promovarea a 5-10 secțiuni (dar nu mai mult) pentru a obține cele mai bune rezultate și pentru a începe să vindem acestor nise
  2. Luați 3-5 secțiuni din aceste 5-10, asigurându-vă că acestea nu sunt prea populare pe Clutch și Goodfirm, pentru a face mai ușor să ajungeți în vârf
  3. Setați anunțuri context pe Yahoo, Bing și alte motoare de căutare din SUA și alte țări pentru a atrage specialiști pentru ofertele de outsourcing/outstaffing din SUA
  4. Finalizați secțiunea cu specialiști și faceți-o un analog LinkedIn în cadrul site-ului nostru
  5. Detectați canalul sau setul de canale cele mai eficiente și obțineți primii 10-20 clienți
  6. Găsiți și angajați un generator de lead-uri pentru LinkedIn, forumuri, newsletter-uri prin e-mail, apeluri etc.
  7. Adăugați un bloc de parteneri pe pagina Despre noi și pe pagina principală
  8. Realizați o prezentare a serviciului care va conține blocul cu partenerii + realizările CEO + toate serviciile într-un singur loc + formulă transparentă și onestă pe care o folosim pentru a calcula puncte pentru companii
  9. Adăugați țări noi și orașe de vârf în ele
  10. Găsiți o persoană care va fi responsabilă de comunicarea cu băncile, companiile de hosting, universitățile, etc. pentru a schimba link-uri, logo-uri și articole cu ele.

Cu aceste realizări, intenționăm să atingem următorii indicatori până în martie-aprilie 2023:

–   Afișări ale paginilor noastre în Google = 1 500 000+

–   Clic-uri în căutarea Google = 5000+

–   TOP 3 = 3%+ din nucleul semantic

–   Pozițiile din primele 10 = 7%+ din nucleul semantic

–   Poziții în TOP 30 = 15%+ din nucleul semantic

–   În TOP 50 = 20% din nucleul semantic

–   În TOP 100 = 45% din nucleul semantic

Avantajele principale ale serviciului nostru

Numai date verificate

Principala caracteristică a rating-urilor noastre este un portofoliu verificat. Noi nu credem în cuvintele obișnuite și vorbele elocvente. Vom vedea ce face compania și cât de efficient și perspective sunt rezultatele sale. De exemplu, dacă compania a lucrat cu Laravel, vom clasa compania în partea de sus a companiilor care lucrează cu framework-ul Laravel. Dacă este imposibil să verificăm dacă compania a lucrat cu adevărat cu Laravel sau nu, nu o veți vedea în partea de sus. Rating-ul IT este esențial diferit de analogii pe care îi puteți găsi. În comparație cu rating-ul IT, alte sisteme de rating nu verifică informațiile reale, astfel încât orice companie se poate clasa în orice categorie. Mai mult decât atât, companiile necinste pot adăuga la portofoliul lor proiecte realizate de alte echipe și care nu au nimic de-a face cu ele. O cerere de verificare a fiecărui portofoliu exclude complet astfel de cazuri.

Soluții bazate pe inteligență artificială

Al doilea caracteristică unică a clasificărilor noastre este algoritmul nostru de recomandare bazat pe Al care vă poate oferi companii, resurse și stive de tehnologii în funcție de preferințele personale. Preferințele pot fi determinate pe baza experienței unui utilizator de a utiliza platforma noastră.

A treia, dar nu mai puțin importantă, caracteristică sunt ecosistemele digitale. Scopul creării lor a fost să ofere un complex de servicii esențiale și convenabile și un nivel ridicat de parteneriat. Acesta formează o competiție cristal-curată și cinstită între companiile IT, ajutându-le să atingă un alt nivel pe piața tehnologiei digitale și să-și consolideze pozițiile.

De asemenea, ecosistemele noastre măresc audiența; nu numai managerii și directorii pot folosi serviciile noastre, ci și specialiștii novici. Pentru ei, am creat articole speciale și cursuri care le-ar putea ajuta să-și câștige experiență și să devină profesioniști. De asemenea, oferim o secțiune de posturi vacante care ar putea ajuta la găsirea unui loc de muncă.

Metodologia și procesul de evaluare

01 Analiza parametrilor din algoritm

02 Evaluarea fiabilității și cantității recenziilor clienților

03 O privire de ansamblu asupra portofoliului companiei

04 Numărul de articole publicate și proiecte reale

05 Vizibilitatea domeniului agentiei in motoarele de cautare

06 Perspective de dezvoltare ulterioară a companiei

07 Participarea la concursuri

08 Experiența anterioară a clienților

Algoritmul nostru de clasificare se bazează pe o formulă corectă și transparentă. Acesta vă permite să identificați furnizorul de servicii cel mai de încredere. Algoritmul nostru inovator bazat pe o formulă matematică vă ajută să alegeți cei mai buni furnizori de servicii. O evaluare generală este un instrument eficient pentru selectarea rapidă a companiilor IT, în funcție de obiectivele dvs. de afaceri, scopul și bugetul. Vă oferim oportunitatea de a compara mulți agenți concurenți și de a evalua avantajele colaborării cu ei.

Despre noi

IT-Rating.com Inc. este un start-up ucrainean care operează în SUA cu un ecosistem digital care utilizează un algoritm de clasare pentru a nota companiile digitale și IT. Instrumentul lor a ajutat mulți utilizatori să evalueze potențialii parteneri și beneficiile acestora.

IT-Rating.com Inc

Stanislav Bakhariev, CEO

+351913448547

stanislav.bakhariev@gmail.com

16192 Coastal Highway, Lewes, Delaware