FacebookTwitterLinkedIn

ING România a selectat agenția iProspect, parte a grupului de comunicare de marketing dentsu România, pentru operațiunile de planificare și buying de media ale grupului financiar. Selecția a fost făcută în urma unui pitch, derulat în urma unei evaluări la nivel internațional a agențiilor partenere ING de pe piețele pe care activează grupul.

ING și iProspect lucrează deja la primele campanii de comunicare de marketing ale ING România.

Agenția, parte a grupului dentsu, va gestiona investițiile de media ale ING și va pune la dispoziția grupului financiar expertiza sa în domeniul strategiei de media.

Wenka Booij (foto), Director Ad-Interim de Marketing, Comunicare Corporativă și Sustenabilitate al ING România: „La baza motivelor pentru care am ales iProspect ca partener pentru următorii ani au fost capabilitățile și viziunea echipei în strategiile dictate de digital și date, gradul de creativitate și inovație adus, dar și chimia imediată pe care au avut-o cu oamenii din echipa ING”.

Maria Grachnova, CEO dentsu România: „ING România este pe un trend puternic de creștere și avem încredere că această colaborare va interpreta un brand mai puternic, profitând de strategia și fundamentul global, dar și de prezența puternică din România. Suntem foarte mândri de încrederea acordată de ING agențiilor dentsu și iProspect România, două dintre forțele motrice ale grupului nostru.

De-a lungul procesului de selecție, am fost foarte impresionați de orientarea ING către client, de soluțiile excepționale de servicii din portofoliu, ca și de viziunea lor puternică.

Agenția iProspect, cu o istorie care acoperă peste 20 de ani de performanță la nivel mondial, s-a relansat în luna martie 2021 ca o nouă agenție de media globală, oferind servicii end-to-end.