Transportatorul european Icelandair a găsit o modalitate unică de a gestiona mai bine bagajele clienților. Compania își transportă propriile persoane care să gestioneze bagajele pasagerilor la Amsterdam, pentru a ajuta la încărcarea și descărcarea acestora.
Aeroporturile din Europa, precum Aeroportul Heathrow din Londra și Aeroportul Schiphol din Amsterdam, s-au luptat cu un volum uriaș de pasageri în această vară. Cererea mare, pe lângă lipsa de personal, a cauzat probleme operaționale majore, în special la manipularea bagajelor.
Amsterdam a fost unul dintre aeroporturile cele mai afectate, fiind nevoit să impună un plafon pentru pasageri pentru a gestiona mai bine aglomerația. Heathrow a implementat marți aceeași politică.
Pentru a gestiona mai bine problemele din Amsterdam, Icelandair a început să-și trimită propriile persoane care gestionează bagaje pe zborurile către Amsterdam, a anunțat postul public islandez Ríkisútvarpið (RUV), citat de Business Insider.
Purtătorul de cuvânt al companiei aeriene, Ásdís Ýr Pétursdóttir a declarat pentru RUV că Icelandair a luat inițiativa ca o modalitate de a reduce întârzierile cauzate de transferurile lente de bagaje.
„De vinerea trecută, am adăugat echipajului nostru pentru Amsterdam două persoane care gestionează bagaje, pentru a accelera procesul și a ajuta la respectarea programului zborurilor”, au declarat reprezentanții companiei.
Potrivit RUV, inițiativa Icelandair se desfășoară pe toate zborurile către Amsterdam vineri, sâmbătă și duminică. Sistemul a funcționat bine până acum, iar programul va continua pentru restul săptămânii, dar va fi reevaluat ulterior, a spus Pétursdóttir.
„Va trebui să vedem evoluția și dacă vom continua acest lucru, poate chiar și pentru alte destinații. Așa cum am spus, încercăm să găsim modalități de a reduce efectele acestor întârzieri și de a minimiza perturbarea călătoriilor pasagerilor noștri”, menționează compania aeriană.