FacebookTwitterLinkedIn

Trimestrul trecut, gigantul suedez din industria fashion H&M și-a văzut vânzările crescând cu 6%, până la 57,6 miliarde de coroane suedeze (puțin sub cinci miliarde de euro).

Această creștere s-a datorat în principal efectelor valutare, deoarece vânzările au rămas constante în diviziile locale ale retailerului de fast-fashion, notează RetailDetail.eu.

Cu toate acestea, se pare că luna iunie a început bine pentru companie. Reprezentanții H&M spun că de vină pentru vânzările dezamăgitoare este vremea mai proastă decât anul trecut (mai ales în Europa), dar consideră că acum acestea au revenit la nivelul de dinainte de Covid. De menționat este faptul că pentru H&M, „al doilea trimestru” se desfășoară în perioada martie – mai, fără a include în această perioadă luna iunie.

„Pentru rezultatele trimestriale complete și detaliate, mai trebuie să așteptăm până pe data de 29 iunie”, au subliniat reprezentanții companiei.

În ceea ce privește rezultatele financiare ale rivalului Inditex, trimestrul trecut, acesta a reușit o creștere semnificativă a vânzărilor. Grupul care deține brandul Zara a adăugat 15% la vânzările sale.

Estimativ, oficialii H&M susțin că acest început bun de iunie ar putea crește vânzările companiei cu 5 procente în perioada iunie-august.