FacebookTwitterLinkedIn

Ebriza transformă total ceea ce înseamnă casă de marcat, printr-un soft de vânzare și gestiune: informații de acest tip vor putea fi accesate online, non-stop, de pe orice dispozitiv, urmărind în timp real activitatea firmei, a stocurilor și a vânzărilor. De asemenea, Ebriza integrează afacerile din HORECA, retail sau servicii cu furnizorii lor sau cu prestatorii de servicii, aplicațiile de comenzi sau de rezervări printr-un marketplace deschis oricăror dezvoltatori.

Este o validare fantastică a eforturilor noastre faptul că Banca Transilvania investește în Ebriza. Ne dorim să oferim gratuit comercianților softul de vânzare POS – eliberare de bon fiscal – direct pe tabletă sau pe telefon cu acces la o imprimantă fiscală wireless și să ne focusam pe serviciile adiacente din marketplace, comerciantul trebuind să plătească doar pentru acestea din urmă”, a afirmat Cristian Dinescu, cofondator al Ebriza.

Această rundă de investiții evaluează start-up-ul românesc fondat de Cristian Dinescu și Alexandru Mareș la 1,5 milioane de euro, la un an, după prima lor rundă de investiții și intrarea în acceleratorul Risky Business, când Ebriza a fost evaluată la jumătate de milion de euro.

Suntem bucuroși să investim în acest start-up, care va ajuta clienții IMM să își gestioneze mai bine afacerea. Ca banca a oamenilor întreprinzători, este esențial să susținem inovația și dezvoltarea unui ecosistem de start-up-uri, așa încât să fie cât mai ușor pentru antreprenori să facă business în țară noastră”, a spus Ömer Tetik, directorul general al Băncii Transilvania.

Ebriza este unul dintre startup-urile finaliste de la Startup Avalanche, competiția anuală organizată în Cluj-Napoca de Techsylvania și Risky Business. A făcut parte din primul program de accelerare al start-up-urilor al Risky Business Cluj. Softul funcționează deja la peste 100 de comercianți în România și în străinătate.

Cu această infuzie de capital, Ebriza își va putea canaliza eforturile spre dezvoltarea propriului marketplace, care va da ocazia oricărui business să își conecteze instantaneu softul de vânzare și gestiune cu furnizorii de produse și servicii.

Prin această investiție, Grupul BT face încă un pas în ceea ce privește fintech-urile: în 2017 a intrat în acționariatul Timesafe, dezvoltatorul Pago, aplicație destinată gestionării și plății facturilor de utilități, iar în martie a.c. Banca Transilvania a anunțat colaborarea cu Personetics, lider de piață în soluții bancare cognitive, cu ajutorul căruia va integra inteligență artificială în aplicația BT24 Internet Banking și Mobile Banking, în acest an”, au mai punctat reprezentanții BT.