FacebookTwitterLinkedIn

Grupul hotelier internațional Accor a anunțat joi, la lansarea noului brand Handwritten Collection, că se află deja în discuții pentru deschiderea a peste 110 hoteluri Handwritten la nivel global, totalizând peste 11.500 de camere. Până în prezent s-au semnat 12 contracte, dintre care cinci proprietăți urmează să debuteze pe parcursul primului trimestru al anului 2023. Un hotel aparținând acestui brand se va deschide și la București, în 2024, au anunțat reprezentanții Accor.   

Printre proprietățile Handwritten Collection care se vor deschide în următoarele câteva luni se numără un hotel din China, la Shanghai, două din Franța, la Saint Gervais și Annecy și alte două în Australia, la Perth și Sidney. Alte proprietăți se vor deschide în restul anului și ulterior, în Franța, Estonia, Vietnam, precum și în București și Madrid. Se preconizează că portofoliul Handwritten Collection va ajunge la peste 250 de hoteluri până în 2030.

“Obiectivul nostru, dincolo de oferirea unei experiențe cu adevărat autentice pentru oaspeți, este de a sprijini numărul tot mai mare de proprietari de hoteluri independente și de tip boutique care doresc să își sporească vizibilitatea globală, să se conecteze cu mai multe categorii de public și să își crească veniturile fără a-și pierde identitatea”, a declarat Alex Schellenberger, Chief Marketing Officer, Premium, Midscale, Economy Brands, Accor. 

Cu o rată de conversie actuală de 80%, cea mai mare parte a proprietăților care se vor alătura Handwritten Collection vor fi proiecte de conversie mai degrabă decât construcții noi, ceea ce implică un proces de tranziție și de consolidare mai simplu și un model de creștere și dezvoltare mai sustenabil.

În 2022, Accor a semnat în medie la nivel global mai mult de un hotel pe zi și a deschis aproape un hotel pe zi. “Cu peste 110 proprietăți și 11.500 de camere în negocieri pentru a deveni parte a Handwritten Collection, inclusiv 12 hoteluri semnate deja, ne propunem să avem peste 250 de proprietăți până în 2030.” a declarat Camil Yazbeck, Global Chief Development Officer, Premium, Midscale, Economy, Accor.

Potrivit companiei, avantajele oferite de franciză constau într-o puternică platformă de vânzări, distribuție și fidelizare, pentru creșterea veniturilor și optimizarea costurilor. În același timp, Accor le promite partenerilor un nivel de investiție flexibil și eficient din punct de vedere al costurilor.