FacebookTwitterLinkedIn

Gabriela Stănică este noul coordonator al departamentului de e-commerce Carrefour România. Aceasta ocupă în prezent poziția de Chief Information, Data Officer și Director E-commerce, după promovarea lui Cătălin Samara ca Director Internațional al Bringo.

De peste un an, Gabriela Stănică era responsabilă de continuarea procesului de transformare digitală a companiei în România, cât și de coordonarea inițiativelor din zona de inovație.

Din noul rol, Gabriela Stănică va coordona întreaga activitate de e-commerce a Carrefour România, cuprinzând parteneriatul cu Bringo, cât și componenta de shop online pe site-ul carrefour.ro și din aplicația Carrefour.

„Obiectivul meu este să duc mai departe viziunea omnichannel a Carrefour România, dezvoltând zona de portofoliu și servicii online în mod continuu și susținut, anticipând trendurile și răspunzând unui comportament tot mai complex al consumatorului. Comerțul online are un potențial imens în România și mă bucur să nu fiu doar martor la scrierea istoriei sale, ci chiar participant activ”, a declarat Gabriela Stănică, Chief Information, Data Officer și Director E-commerce Carrefour România. 

Gabriela Stănică are peste 15 ani de experiență în crearea și gestionarea de echipe IT din diferite companii. În Carrefour România, Gabriela a accelerat, alături de echipa sa, automatizarea proceselor din magazine și back-office, fluidizând operațiunile din magazinele din țară, lanțul de aprovizionare și logistică. Totodată, sub coordonarea acesteia, Carrefour România și-a modernizat în 2021 infrastructura IT și a investit în migrarea către Cloud, propunându-și ca până în 2026 să fie 100% în Cloud.

E-commerce reprezintă un pilon important al strategiei omnichannel a Carrefour România. De altfel, numărul comenzilor online prin Bringo a crescut cu 50% în 2021, iar la ultima campanie de Black Friday, Carrefour a înregistrat o creștere de peste două ori a vânzărilor în e-commerce comparativ cu anul anterior.

Grupul Carrefour și-a stabilit în noiembrie 2021 câteva obiective ambițioase privind zona de e-commerce. De exemplu, și-a propus să își tripleze valoarea brută a mărfurilor (GMV) în comerțul electronic până în 2026, până la 10 miliarde de euro. În același timp, compania estimează că mediul digital va contribui cu 600 de milioane de euro în plus la venitul său operațional din activități recurenteîn 2026, raportat la 2021. În acest sens, Carrefour își va crește cu aproximativ 50% investițiile în digital între 2022-2026, cu un obiectiv anual de investiții de aproximativ 1,7 miliarde de euro.