FacebookTwitterLinkedIn

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a atins pragul de peste 1,1 milioane de livrări în primii doi ani de la intrarea pe piață.

În tot acest timp, clienții Freshful au comandat peste 38 de milioane de produse, cele mai frecvente fiind fructele și legumele proaspete, în total 1.850 de tone.

În prezent, Freshful by eMAG are 700 de angajați, din care 550 sunt responsabili de comenzi și livrare. De asemenea, depozitul brandului poate asigura, într-un ritm normal, un flux de 4.000 de comenzi pe zi. În egală măsură, Freshful și-a mărit și flota auto pentru livrare până la 180 de autovehicule.

„Am intrat pe piață cu intenția de a aduce consumatorilor o experiență facilă de cumpărături, 100% online și ne bucurăm să vedem că după doi ani numărul celor care preferă acest nou obicei de shopping este tot mai mare. Numai în ultimul an au intrat în platformă 100.000 de clienți noi și estimăm că până la sărbătorile de iarnă vom ajunge la 140.000 de clienți. Tocmai de aceea, avem în plan ca în următorul an să ne concentrăm în continuare pe București, dar luăm în calcul și deschiderea unui al doilea depozit în a doua parte a anului”, a punctat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Potrivit acestuia, în cei doi ani, comportamentul de consum al clienții s-a modificat, astfel că aceștia preferă acum să își planifice livrările în funcție de programul lor. Cele mai multe comenzi sunt plasate dimineața, între orele 10:00 – 14:00, cu livrare în a doua parte a aceleași zile, dar și între 20:00 – 22:30, cu livrare a doua zi dimineața, începând cu ora 7:00. În medie, oamenii alocă pentru coșul de cumpărături cu produse alimentare până la 720 de lei, în timp ce clienții loiali care comandă săptămânal depășesc bugetul lunar de 1.250 lei.   

Metoda preferată de plată este online cu cardul – peste 65% din comenzile plasate în platformă. Dintre comenzile cu plata la livrare, mai mult de jumătate sunt achitate la POS, iar 5% din comenzi sunt plătite cu cardul electronic de tichete de masă.  

Pentru 2023, Freshful by eMAG estimează dublarea cifrei de afaceri și a numărului de clienți comparativ cu 2022.