FAN Courier și-a propus să atingă în acest an o cifră de afaceri mai mare cu 12% față de 2022, după ce în ultimii trei ani a depășit pragul de 1 miliard de lei, și va continua investițiile în extinderea mai multor centre din țară și în digitalizare.
”Și în 2023, compania mizează pe investiții, cele mai importante proiecte fiind extinderea sediului central de la Stefăneștii de Jos, dezvoltarea rețelei de lockere, digitalizarea, precum și extinderea mai multor HUB-uri din țară”, a anunțat Fan Courier.
FAN Courier a realizat, în cei 25 de ani de activitate, investiții totale de 224,5 milioane de euro.
Cel mai mare proiect investițional al companiei îl reprezintă construcția HUB-ului din Ștefăneștii de Jos, care a costat 25 de milioane de euro.
În 2022, FAN Courier a inaugurat la Cluj Napoca al doilea cel mai mare HUB regional, investiție de 14,5 milioane de euro.
FAN Courier a fost fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu.
Potrivit companiei, piața de curierat din România este estimată la 850 de milioane de euro.