În perioada 1 septembrie – 8 octombrie 2024, televiziunea de știri Digi24 a avut o medie de 75.000 de telespectatori pe minut, la nivel național, în intervalul de maximă audiență (19:00 – 24:00), conform măsurătorilor Kantar Media.
Ratingul obținut de Digi24 este al treilea ca mărime pe nișa de știri TV, la egalitate cu Realitatea Plus (75.000 de telespectatori pe minut). Pe primele două locuri se situează România TV (293.000) și Antena 3 CNN (217.000).
În funcție de vârstă, publicul de la Digi24 este mai tânăr decât la televiziunile concurente.
Cea mai mare pondere din audiență este deținută de persoanele cu vârste de peste 65 de ani: 39,3%. Este cea mai mică cifră procentuală de pe segmentul știrilor: România TV (66%), Antena 3 CNN (60,7%), Realitatea Plus (60,6%) și B1 TV (49,4%).
Grupa de vârstă 55 – 64 de ani deține o cotă de 23,3%, mai mare decât la Antena 3 CNN (15,4%), România TV (15,5%), Realitatea Plus (21,4%) și B1 TV (20,6%).
Astfel, persoanele cu vârste de peste 55 de ani sunt în proporție de 62,6% la Digi24, față de 81,4% la România TV și 76% la Antena 3.
Targetul 35 – 44 de ani deține la Digi24 o cotă de 11%, cea mai mare de pe nișa știrilor TV. De asemenea, segmentul 25 – 34 de ani este în proporție de 2,7%, față de România TV (0,9%) și Antena 3 CNN (1,7%).
Pe segmentul 18 – 24 de ani, Digi24 are o cotă de 0,8%.
Telespectatorii cu studii superioare sunt prezenți în proporție de 54%, a doua cea mai mare cifră procentuală de pe segmentul știrilor, după Prima News (62,6%). Dar audiența Prima News este foarte mică: 4.000 de telespectatori pe minut, la nivel național, în prime-time.
Persoanele cu studii medii dețin o cotă de 34,4%.
Bărbații sunt mai interesate de programele Digi24 decât femeile: 55,3%, respectiv 44,7%.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.