Engie România a anunțat că va desfășura lucrări de actualizare și îmbunătățire a sistemelor sale informatice în perioada 1 – 22 ianuarie 2024. Această operațiune va aduce limitări și indisponibilități temporare în procesarea solicitărilor din partea clienților și va afecta unele funcționalități.
Totuși, compania asigură că furnizarea de gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice nu va fi afectată de aceste operațiuni.
În timpul acestor lucrări, clienții Engie vor avea la dispoziție alte mijloace alternative de contact, atât online, cât și fizic.
Compania a explicat că actualizarea sistemelor informatice va fi realizată în trei etape distincte, iar în această perioadă, nu se vor emite facturi aferente lunii ianuarie. Facturarea serviciilor va fi reluată după 22 ianuarie 2024, iar termenele de plată stabilite nu vor fi afectate, începând de la data emiterii facturilor.
Cu peste 2 milioane de clienți în portofoliu și o rețea de distribuție de aproximativ 22.600 km, Grupul Engie România și filialele sale sunt implicate în furnizarea și distribuția de gaze naturale, producția de energie electrică din surse regenerabile și oferirea de servicii tehnice pentru instalațiile de gaze naturale și centralele termice. Compania a realizat investiții de 6,1 miliarde de lei în perioada 2005 – 31 decembrie 2022.