FacebookTwitterLinkedIn

Integratorul de servicii de automatizare Encorsa a finalizat implementarea unui asistent digital pentru Electrica Furnizare.

Soluția bazată pe inteligență artificială are drept principal scop simplificarea și eficientizarea interacțiunii digitale a clienților cu compania.

“Denumită E-chat, noua soluție de tip chatbot dezvoltată în Portalul DRUID funcționează ca un „angajat digital” care simplifică procesul prin care clienții pot contacta online compania, prin electricafurnizare.ro, și reduce semnificativ timpul de răspuns la solicitările clienților. Asistentul digital înțelege solicitările venite din partea celor cu care conversează și lucrează pe baza unor reguli predefinite, învățând de pe urma fiecărei interacțiuni prin tehnologii avansate de inteligență artificială”, anunță reprezentanții.

Chatbot-ul îndeplinește servicii precum raportarea indexului pentru factură, efectuarea de reclamații și încheierea unei convenții de consum. Instrumentul digital poate fi folosit atât de clienții existenți ai companiei, cât și de vizitatori ai site-ului.