Cautare




, Redactor Forbes România

Auto |
|

Două românce sub 30 de ani care dețin Namzya, prima agenție de naming din România, au denumit deja primul autoturism pentru Tata Motors

Marcela Sărmășan (29 ani), împreună cu Andra Guțui (29 de ani) au fondat în urmă cu un an prima agenție de naming din România care va da numele unei mașini din portofoliul Tata Motors, cel mai mare jucător din industria auto din India.
Andra & Marcela

Dar cu ce se ocupă, mai exact, specialistul în naming? Procesul de naming poate fi unul minuțios și de durată întrucât presupune găsirea unui nume potrivit pentru o anumită marcă. Acest ”botezator” sau “numitor” de nume trebuie să își pună curiozitatea la bătaie și asta pentru că el trebuie să cunoască foarte bine povestea brandului căruia urmează să-i acorde un nume, să știe clar în ce mod se diferențiază acesta de competitorii săi, să știe clar cum se poziționează pe piață.

Deși conceptul de naming nu este întru totul nou la nivel local, meritul înființării primei agenții de naming le revine antreprenoarelor Marcela Sărmășan și Andra Guțui, care împreună au pus bazele Namzya, singura agenție de naming din România și una din puținele agenții specializate în crearea de denumiri pentru mărci la nivel global.

“Drumul antreprenorial ne-a adus împreună și am reușit să înființăm un tip de agenție complet necunoscut pentru piața din România și foarte puțin cunoscut pentru piața internațională: agenția de naming. În momentul în care am înființat Namzya, am visat să devenim agenția de naming a industriei auto și să denumim modele de mașini ce se vor comercializa la nivel internațional”, explică pentru Forbes România, Marcela Sărmășan, cofondator Namzya. 

Marți, 5 martie 2019, în cadrul Geneva International Motor Show din Elveția, va fi dezvăluit oficial pentru publicul larg primul nume global creat de Namzya: Altroz, autoturism creat de gigantul Tata Motors, cel mai mare producător de automobile din India, prezent pe piața auto încă din anul 1945.

“Este vorba despre o mașină de oraș, premium, sofisticată, cu un design futurist și plină de personalitate (…). Pentru noi, ca românce de 29 de ani, din poziția de antreprenor, este o mare reușită. Ne dorim enorm de mult să așezăm România pe harta mondială a performanței prin aceste servicii inovative și prin specializarea noastră rar întâlnită în naming. Iar lansarea unui autoturism denumit de noi este un lucru extrem de important pentru noi”, adaugă Marcela Sărmășan.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii