Cautare




, Staff

Bunuri de consum |
|

Doraly Expo Market investește peste 5 milioane de euro în extinderea parcului comercial și mizează pe cash & carry

Doraly Expo Market, unul dintre cele mai mari parcuri autohtone comerciale specializate în articole pentru casă și produse alimentare deschide noi pavilioane începând cu anul 2019.
Alexandru Rusu_CEO Doraly

Astfel, suprafața închiriabilă a parcului va crește cu peste opt mii de metri pătrați, până la un total de 92.000, iar numărul pavilioanelor va ajunge la 37.

Planul de extindere și modernizare a spațiilor e generat de dezvoltarea activității Doraly Expo Market prin atragerea de noi comercianți și extinderea, în consecință, a gamei de produse. În același timp, răspunde și tendinței de creștere a numărului de vizitatori, care estimăm că va depăși trei milioane în anul 2018,  a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Pavilionul P9 va avea o suprafață construită de 6.600 de metri pătrați și va fi destinat comercializării produselor electrocasnice, a textilelor pentru casă, articolelor de mobilier dar și a celor pentru copii. Nu vor lipsi nici produsele sanitare și cele destinate activităților sportive și de turism. Pavilionul va fi împărțit în spații cu dimensiuni cuprinse între 60 și 160 de metri pătrați, adaptate noilor game de produse. În plus, un spațiu de 1900 de metri pătrați va fi pregătit pentru segmentul cash & carry,

Anul trecut, segmentul cash & carry din cadrul Doraly a înregistrat o creștere de 38% a cifrei de afaceri, semnificativ mai importantă decât media generală a parcului comercial. De altfel, de la începutul anului trecut, suprafața totală a spațiilor de acest tip din cadrul complexului a crescut cu 132%, până la 25.000 de metri pătrați, cât ocupă în prezent, a precizat Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Pavilionul P10 va găzdui, de asemenea, game noi de produse într-un spațiu de 1.500 de metri pătrați, iar pavilionul P11 va fi destinat serviciilor bancare și va avea o suprafață de 163 de metri pătrați. Investiția totală în extinderea parcului cu cele trei pavilioane noi se ridică la 5,4 milioane de euro. Reprezentanții Doraly estimează că noile categorii de produse vor extinde natural și gama articolelor comercializate online pe platforma doraly.ro, primul marketplace cu prețuri flexibile din România, concentrat pe comerțul en-gros.

Cele trei pavilioane noi vor găzdui încă 40 de comercianți, crescând astfel numărul total al celor care își desfășoară activitatea în Expo Market Doraly la aproape 600 de producători, importatori și distribuitori, care comercializează articole pentru casă, iluminat și electrice, articole sanitare, birotică, bricolaj, produse pentru grădină, scule și unelte, mobilier, dar și produse alimentare și băuturi.

Așteptăm în parcul comercial, dar și pe platforma online comercianți cu game complementare produselor pe care le vindem în prezent, cum ar fi electronice și electrocasnice mari, mobile, textile, articole sportive, care sunt interesați de modelul multichannel e-wholesale și de sistemul afișării prețurilor care scad proportional cu cantitatea comandată, completează Alexandru Rusu.

Doraly pune la dispoziția chiriașilor săi spații moderne destinate comerțului de tip en-gros, cash&carry și retail. Pavilioanele sunt personalizate în funcție de nevoile comercianților și oferă soluții complexe de comercializare și depozitare, sisteme de securitate de ultimă generație, eficiență energetică sporită care se traduce prin consum minim de energie și costuri de funcționare reduse.

Cifra de afaceri totală a firmelor care își desfășoară activitatea în spațiile comerciale din Doraly Expo Market s-a ridicat în 2017 la peste 780 de milioane de euro, în creștere cu 8,5% față de anul precedent. Reprezentanții Doraly se așteaptă ca tendința ascendentă să fie menținută și în 2018.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii