FacebookTwitterLinkedIn

Unul dintre jucătorii pieței locale de vin, Domeniile Ostrov, a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 45 de milioane de lei, ceea ce înseamnă o creștere de 12% față de cifra din anul anterior.

În 2022, Domeniile Ostrov au raportat o producție de 9 milioane de litri de vin, iar ritmul de creștere al acesteia s-a menținut și în primul trimestru din 2023 datorită investițiilor semnificative realizate de companie în întreg businessul.

Reprezentanții producătorului de vin susțin că investițiile realizate în ultima perioadă în afacere depășesc 40 milioane de euro.

Compania deține în prezent un areal viticol de 1.200 de hectare în județul Constanța, DOC Oltina și IG Terasele Dunării și 200 de hectare viță de vie cu struguri de masă.

Legio Roze Feteasca Neagra, Naiada roze Syrah, Art Folclor roze sunt noile game de vinuri ale companiei apărute în 2023. Printre principalele branduri vândute în marile rețele de magazine se regăsesc gamele Naiada, Vinaria Ostrov, Vin Pelin, Premiat, Noe, Istros.

În ceea ce privește achizițiile din zona HoReCa, acestea au revenit cel puțin la nivelul anului 2019, explică oficialii companiei. Cea mai mare provocare și pentru Domeniile Ostrov rămâne, ca pentru multe alte companii, lipsa forței de muncă.

”Nici la noi nu a fost încă rezolvată problema forței de muncă, dar încercăm să o rezolvăm cu forța de muncă din străinătate”, a concluzionat Aurel Ștefan, director comercial Domeniile Ostrov.