Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Digi dă un semnal pozitiv pentru trecerea Antenelor la statutul de televiziuni cu plată

RCS & RDS va continua să transmită televiziunile Antena Group ca stații pay-tv, cu tarif pe abonat plătit către Antene, deîndată ce televiziunile vor ieși din regimul must-carry, potrivit unui comunicat difuzat de compania mamă a RCS & RDS, Digi Communications N.V., la 18 iunie, informează Media Expres.
DIGI

Digi a anunțat prin comunicat că a ajuns la un acord cu Antena Group pentru stingerea tuturor litigiilor din trecut, unul dintre principalele subiecte aflate în dispută fiind pretenția Antenelor de a primi bani de la distribuitorul de televiziune, în condițiile păstrării calității de televiziuni libere la retransmisie în lista must-carry, notează Media Expres.

Digi este compania mamă a holdingului RCS & RDS, unul din liderii pieței de distribuție TV și furnizor de telecomunicații în România și Ungaria și furnizor de servicii mobile în Spania și Italia. Digi Communications a realizat în 2017 venituri de 916,55 milioane euro, în urcare cu 8,76% față de cele de 842,75 milioane euro din exercițiul financiar precedent.

Antena TV Group SA și Antena 3 SA sunt entitățile prin care sunt operate televiziunile Antena 1, Antena 3, Happy Channel, Antena Stars și Zu TV, toate aflate în prezent în lista must-carry publicată de Consiliul Național al Audiovizualului pentru anul 2018. Antena TV Group și Antena 3 au avut afaceri de aproape 70 de milioane de euro în 2017 și un profit de 6,2 milioane de euro.

CEI MAI MARI INVESTITORI ÎN PUBLICITATEA ONLINE! IANUARIE – MAI 2018

Televiziunile Antena Group și alte canale și servicii media ale companiei pot fi recepționate online prin serviciul Antena Play, cu un abonament de 10 lei pe lună, cu TVA inclus.

Reprezentanții Antena Group nu au comentat până la difuzarea acestei informații pe marginea unei posibile renunțări la statautul de must-carry, precizează Media Expres.

Reamintim că principalul grup concurent de media din România, Pro TV, a renunțat la must-carry în 2013, publicând o listă de tarife cu reduceri semnificative pentru cei mai mari operatori de cablu.

Antena Group a încercat o mișcare similară în 2014 dar nu a reușit să ajungă la o înțelegere cu RCS & RDS, care deține peste jumătate din distribuția TV din România și fără de care o astfel de măsură ar fi dus la pierderea semnificativă a audienței.

Pro TV a raportat în România în 2017 pentru toate televiziunile sale venituri din taxe pe abonat de peste 44 de milioane de dolari.

IATĂ BANII TELEVIZIUNILOR DIN ROMÂNIA ÎN ANUL 2017!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii