FacebookTwitterLinkedIn

Orice business, indiferent de domeniu, mărime și ambiții, are nevoie de advertising. Promovarea este sângele care curge prin venele unei afaceri de succes, fiind cea care pune numele acesteia pe buzele clienților și ii convinge să cumpere. Nu există o rețetă clară a advertisingului bine făcut, însă acesta este într-o continuă schimbare, evoluând într-o direcție cu o destinație din ce în ce mai clară: brandingul.

Thomas Kraynik – fondator DDM, bine conectat în domeniul advertisingului, cu experiență în analiză datelor, SEO, content marketing și branding, susține că viitorul va fi despre brand purpose. Într-o lume din ce în ce mai complexă și mai conectată, afacerile care vor avea succes sunt cele care vor reuși să existe în viața consumatorilor, mai mult decât printr-o simplă vânzare de produs sau serviciu. Succesul în advertising va fi definit de echilibrul dintre produse și servicii de calitate, creativitate, analiză datelor, targetarea clienților și fidelizarea lor.

De ce branding și nu advertising clasic?

Advertisingul clasic a fost și încă poate fi eficient. Promovarea produselor și a serviciilor pe diferite canale de socializare poate aduce rezultate vizibile, însă din ce în ce mai puțin durabile.

Studiile recente arată o schimbare evidentă în comportamentul de cumpărare al consumatorilor. Pe o piață din ce în ce mai competitivă, oamenii aleg să cumpere produse și servicii în care au încredere, fără să țină neapărat cont de preț. Scopul business-urilor care își doresc succes pe viitor este, așadar, construcția unei imagini cât mai bune.

Atingerea acestui scop nu este o misiune simplă, însă, dacă în trecut vorbeam de doar câteva instrumente de promovare, brandurile fiind vizibile doar la televizor, în ziare și panouri stradale, astăzi există mult mai multe oportunități. Pe lângă internet și toate instrumentele digitale pe care acesta le creează, vorbim din ce în ce mai des despre Metaverse, VR sau inteligență artificială. Toate acestea pot fi instrumente de promovare, care prin numărul lor vor dilua atenția consumatorului. Astfel, pentru a capta atenția, business-urile trebuie să aibă un brand puternic și consolidat.

DDM.ro – consultanță și soluții pentru branding și promovare de viitor

Cu siguranță, viitorul nu este unul clar. Ceea ce este cert însă, este faptul că brandurile puternice vor avea de câștigat.

DDM.ro este punctul de legătură dintre business-uri și viitor. DDM a înțeles valoarea sinergiei dintre serviciile pe care le oferă, analiza datelor de pe piață și branding, și au conturat strategii flexibile și disruptive care se adaptează în funcție de particularitățile fiecărui client, pentru a converge într-o direcție clară: rezultate.

Încă din 2018 cei de la DDM au misiunea clară să implementeze DISRUPȚIA pe piața din România.

Echipa DDM este formată din oameni talentați, bine pregătiți și pasionați, care văd dincolo de componenta de execuție și caută întotdeauna să găsească soluții disruptive și să își ajute clienții să contureze cel mai vizibil și convingător brand.