Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum a reacționat audiența în social media la campania eMAG cu Mihai Șora, sub sloganul „Libertate în fiecare zi”

În perioada 1 - 13 octombrie 2019, expresia asociată campaniei „Libertate în fiecare zi” a fost menționată de 1.203 de ori în social media din Romania și a avut un viewership estimat de 3.668.000 de impresii, arată monitorizarea Zelist Monitor, produs Treeworks, la solicitarea „Forbes România”.
mihai-sora

Au fost înregistrate 416 apariții pe Facebook, 326 apariții în presa online, 225 menționări în cadrul agregatoarelor, 85 de apariții pe bloguri, 43 de menționări pe forumuri, 37 în comentariile din blogosferă, 35 de apariții pe Twitter, 21 pe Youtube, 14 de apariții în comentariile din presa online.

Din punctul de vedere al viewership-ului, cea mai mare vizibilitate a campaniei s-a înregistrat pe Youtube (1.656.000 de impresii), în presa online (982.000 de impresii), pe Facebook (728.000 de impresii), pe bloguri (248.000 de impresii), în forumuri (17.000 de impresii) și pe Twitter (15.000 de impresii), relevă studiul Zelist Monitor.

La nivel de bloguri și conturi de Twitter, din punctul de vedere al datelor demografice, 58% din menționările referitoare la campania cu sloganul „Libertate în fiecare zi” s-au înregistrat în București și 11% în Muntenia.

Analiza Sentiment a fost realizată în mod automat de către platforma Zelist Monitor (și nu manual). 

Analiza calitativă a fost realizată pe 1.203 enunțuri, analizate automat.

Din grafic, se observă că cele mai multe dintre menționările campaniei, reprezentand 46% din totalul menționărilor, sunt în context neutru. 41% dintre menționări sunt în context negativ și 13% sunt în context pozitiv. Indicele de sentiment este de -0,52.

Evolutia indicelui sentiment

Graficul alăturat indică faptul că menționările negative au apărut în social media începând cu ziua de 4 octombrie 2019 (indice sentiment -0,52), continuând pe linie descendentă până în ziua de 13 octombrie 2019.

Top 10 apariții în funcție de impactul mențiunii (viewership estimat):

  1. https://www.youtube.com/watch?v=e6dgfhxBK9Q
  2. https://www.facebook.com/mihaisora/videos/vb.127806743942017/508033333383862/?type=2&theater
  3. https://bogdanstoica.ro/blog/item/21964-sa-ti-fie-rusine-emag-te-ai-cacat-pe-ea-de-istorie
  4. https://www.facebook.com/249215621898/posts/10156458891301899
  5. https://www.cotidianul.ro/mihai-sora-mosneagul-cu-multe-fete/
  6. https://www.facebook.com/339817559450850/posts/2393000737465845
  7. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2556143164444162&id=383949224996911
  8. https://www.digifm.ro/stiri/radu-paraschivescu-sora-nu-este-un-bolsevic-51480
  9. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=3049933911714720&id=260001637374642
  10. https://www.youtube.com/watch?v=BqElaruzYOo

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii