FacebookTwitterLinkedIn

A pornit de la o viziune a unor colegi de firmă și a ajuns, după 17 ani, să valoreze peste 11 milioane de euro. Lansată în 2005, în Praga, Daktela a devenit, în prezent, furnizorul de software Customer Care Omnichannel pentru peste 1000 de companii internaționale.

În vremurile în care serviciul de Customer Care se baza doar pe apeluri telefonice, SMS sau email, Richard Baar and David Hájek, fondatorii Daktela, au intuit că numărul canalelor de comunicare se va diversifica și că va fi nevoie de o soluție care să centralizeze toate dialogurile între companii și clienții acestora și să analizeze activitatea operatorilor individuali. 

În 2003, Richard și David reușiseră să pună în funcțiune una dintre primele conexiuni VoIP interstatale între două centrale Asterisk. Succesul acestui proiect a fost cel care le-a dat amândurora curajul de a continua să-și construiască propria companie, care a început să se specializeze în dezvoltarea de software de comunicare pentru Contact Centers.

În primii ani de existență, Daktela s-a impus pe piața locală din Cehia, iar în 2009 ambii fondatori au decis să-și concentreze toate eforturile de dezvoltare pe piața de Call Center în cloud, scriind primul modul de Call Center de acest tip. În același an David și Richard au dezvoltat Daktela 3.0, iar împreună cu departamentele de vânzări și suport au reușit să abordeze companii mari, cu succes. În acea perioada, software-ul Dakela devenea un lider în nișa soluțiilor multichannel. 

Din 2018 Daktela a început dezvoltarea globală pe mai multe piețe, Londra fiind prima țară bifată pe lista acetui mare proiect. Azi compania are filiale și clienți în Marea Britanie, Polonia, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Dubai, Filipine și, de anul acesta, în România.  

Odată cu investiția fondului slovac Sandberg Capital, Daktela are perspectiva de a deveni jucătorul numărul unu pe piața central-europeană în ceea ce privește activitatea Call Center și asistența clienților, dar și unul dintre principalii jucători de pe piața din Europa de Vest. În plus, parteneriatul strategic cu NFON (furnizor european de comunicații în cloud, axat pe servicii de voce) accentuează și întărește obiectivul principal al companiei Daktela, acela de a fi pe primul loc în preferințele clienților.  

Daktela are în prezent peste o mie de clienți, inclusiv companii precum Notino, Footshop, Alensa, Muziker, Sportisimo, Astratex, International House Bucharest, Klap și mulți alții.

Comunicare unificată într-o singură platformă (All-in-one solution)

Daktela oferă soluții PBX în cloud, module Customer Care Omnichannel ce permit contactarea clienților B2B prin telefon, e-mail, SMS, webchat și rețele sociale, într-o singură platformă. Compania gestionează una din cele mai mari rețele de infrastructură VoIP în cloud din Europa, cu 4 data centere, peste 11 milioane de minute lunar și mai mult de 21.000 licențe lunare vândute global.

Prin serviciile pe care le pune la dispoziția companiilor, Daktela unește toate canalele de comunicare cu clienții într-o singură platformă. Datorită posibilității de integrare, aplicațiile utilizate de companii pot fi interconectate cu aplicația Daktela (ex. CRM, e-shop, aplicații ERP, etc).

Mihai Nica, Country Manager Dantela România

„ Te invităm să testezi varianta demo și să descoperi cum funcționează soluția noastră omnichanel, soluție ce integrează multiple canale de comunicare într-o singură platformă. Ai acces la istoricul apelurilor, email-urilor, web chat-urilor, SMS-urilor și mesajelor de pe rețelele sociale, într-o singură aplicație. În plus, Daktela oferă posibilitatea de personalizare a soluției, în funcție de nevoile de comunicare cu clienții tăi, alegând din multitudinea de module disponibile. Soluția Daktela este completă și se pretează oricărui business care își dorește eficiență și performanță”, declară Mihai Nica, Country Manager Daktela România.

Unul dintre cele mai căutate module este Ticketing / Helpdesk, deoarece este ușor de utilizat, are o interfață web modernă care ajută la procesarea cererilor și comenzilor primite din partea clienților și la îndeplinirea sarcinilor interne ale companiei. Clienții tăi înregistrează astfel solicitări noi prin telefon, email, web chat, SMS sau rețele sociale. Acestea sunt procesate inteligent și sunt înregistrate automat în istoricul de comunicare al fiecărui client.

Poți testa gratuit software-ul Daktela   

Daktela oferă companiilor oportunitatea de a testa gratuit, timp de 14 zile, soluțiile software all-in-one pentru Call Center și Contact Center. Versiunea demo oferă aceeași experiență de utilizare ca a unui cont activ cu licență. În plus, experții Daktela oferă o prezentare online gratuită  tuturor celor care completează formularul de aici https://www.daktela.com/ro/cont-demo/  .