Produsele antirid ale unuia dintre principalii producători locali de cosmetice au înregistrat o creștere valorică de 30% în 2022, comparativ cu 2021, comerțul modern și online-ul fiind principalele canale de desfacere pentru această categorie.
Pentru acest an, compania preconizează o creștere a segmentului anti-ageing, motiv pentru care încearcă să-și consolideze această linie de business prin lansarea gamei Bakuchiol.
Potrivit reprezentanților companiei, Bakuchiol este un ingredient din ce în ce mai căutat în ultima perioadă, datorită efectului anti-ageing remarcabil, prin stimularea producției de colagen și diminuarea semnelor de îmbătrânire, așa cum sunt liniile fine și ridurile.
„Lansarea gamei Bakuchiol este încă un demers pe care îl facem în a ține pasul cu tendințele și cu nevoile consumatorilor, care au devenit din ce în ce mai preocupați de rutina de skin care și sunt în căutarea unor soluții cât mai naturale. Ingredientul vedetă din noua gamă este Bakuchiol-ul, alternativa naturală, vegetală, a binecunoscutului retinol, care aduce beneficii similare, însă cu un profil de tolerabilitate net superior. Pe lângă Bakuchiol, care are un puternic efect anti-ageing, produsele din gamă conțin un mix de ingrediente puternice, cu efect dovedit de reducere a ridurilor, de lifting, de creștere a fermității, netezire a pielii, reducere a porilor și creștere a hidratării, pentru trecerea de la un ten obosit și lipsit de vitalitate, la un ten cu aspect îngrijit și sănătos. Pe lângă două creme pentru față și o cremă pentru ochi, deoarece serurile au marcat o creștere importantă în portofoliul nostru, de 33% în valoare în 2022, comparativ cu anul trecut, am inclus în gama BAKUCHIOL și serul Anti-Ageing Elixir, consumatorii manifestând un interes tot mai mare pentru acest tip de produs”,a subliniat Margareta Carp, Marketing Manager Cosmetic Plant.
Bakuchiol-ul se extrage din semințele plantei Psoralea Corylifolia, cunoscută sub demunirea de Babchi. Este fotostabil, nu este fototoxic, astfel că se poate utiliza și în produsele de zi, ce presupun expunerea la lumină.
Noua gamă este formată din Anti-Ageing Elixir Serum cu Bakuchiol și peptide, Magic Eye Creamcu Bakuchiol și cafeină, Wrinkle Repair Creamcu Bakuchiol și celule stem din plante și Hydra & Firming Creamcu Bakuchiol și acid hialuronic.
Cu o tradiție de peste 31 de ani, Cosmetic Plant este unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România. Compania a fost înființată în 1991 la Cluj-Napoca de către farmacista Ileana Mester, în prezent la cârma businessului fiind fiica ei, Dr. Susana László. Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Cora – România Hypermarche, Kaufland, DM DrogerieMarkt, Farmacia Tei, Dr. Max și alte lanțuri de farmacii, Plafar și magazine naturiste din țară și în diverse farmacii independente.
În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 150 de produse, grupate în mai multe game: Essential, Essential Plus, GOOD Skin, Fusion, Sun și Me&Mom.