FacebookTwitterLinkedIn

Poate că Motorola este brand-ul de care îți aduci aminte cu nostalgie din anii ’90 și 2000, intrând ulterior într-un con de umbră.

„Eram pionieri în anumite direcții. Țin minte foarte bine acele telefoane modulare pe care le avem și le-am comercializat și în România, dar îmi amintesc și de strategia nepotrivită pe care am avut-o. Chiar dacă tehnologic era un lucru foarte bine făcut, nu ne ajuta să deschidem povestea Motorola. Am început să avem o abordare concentrată pe principalii parteneri și am continuat să mergem într-un ritm mai mic decât ne-a permis piața”, spune Răzvan Sturza, country lead în cadrul Motorola.

Adevărul este că, de câțiva ani, divizia mobilă a Lenovo a reînceput să fie remarcat și să câștige cotă de piață, inclusiv în România. „Noi, astăzi, avem o poziție foarte bună în America Centrală și de Sud, suntem nr. 3 în SUA, care este o piață atipică, dar ne-am făcut loc și avem o poziție bună”, adaugă Sturza.

Află ce produse se vând bine în România, ce perspective are producătorul de smartphone-uri, dar și cum încearcă să „muște” din concurență, din podcastul realizat alături de Răzvan Sturza, country lead la Motorola.