
Cel mai mare business de jucării din România, Noriel, a fost bine pregătit pentru a infrunta atât pandemia, cât și efectele ulterioare acesteia.
Afacerile cu jucării, la fel ca multe industrii, s-au schimbat de când a început pandemia. Tipurile de produse vândute și volumul acestora s-au schimbat dramatic.
„Business-ul Noriel a evoluat în ultima vreme, iar cuvintele de ordine au fost creștere, diversificare și digitalizare. În 2016, Noriel avea doar 46 de magazine fizice, iar în prezent are 86. Am pus un accent foarte mare pe diversificarea gamei de produse. (…) Portofoliul a fost lărgit cu mai multe produse, iar produsele existente au fost îmbunătățite și am dezvoltat alte categorii, precum hainele sau cărțile”, spune Cristina Popa, board member & ecommerce director Noriel.
În ce fel a reușit să evolueze în această perioadă dificilă, dar și ce planuri de dezvoltare are afacerea cu jucării, află din podcastul Complex made Simple, alături de Cristina Popa, board member & ecommerce director Noriel, și Cristi Movilă, GM EE la VTEX.