Interbrands Orbico a devenit de anul trecut cel mai mare distribuitor FMCG din România, cu afaceri de 800 de milioane de euro. Andra Hodea, B2B e-commerce & Digital Manager a vorbit în cadrul podcastului Complex Made Simple, sezonul 2, episodul 16, despre dezvoltarea companiei, provocările și autonomia din regiune, dar și despre gamele de produse fanion ale companiei.
Compania Interbrands Orbico generează 27% din veniturile totale ale grupului la nivel global. „Segmentul de machiaj a fost afectat în pandemie, fiindcă purtăm măști și n-au mai existat atât de multe întâlniri sociale. (…) Am văzut însă o vizibilă creștere în categoria de îngrijire pentru păr și piele. Oamenii nemaiputând să meargă la specialiști încearcă acum să facă acest lucru de acasă”, spune Hodea.
Orbico aduce clienților un portofoliu integrat de peste 200 de branduri și 12.000 de produse din categorii precum parfumerie, uz casnic, alimentare și non-alimentare. Printre acestea se numără Procter & Gamble, Bolton (Rio Mare), Lindt, Kellogg’s (Pringles), Duracell, Fater (Ace), Klintensiv, Dalli (Bonux), Tchibo, Wella, Coty, Converse, Revlon.
„Tinerii consumatori sunt mult mai eco-aware și ne cer produse sustenabile și biodegradabile”, adaugă Andra Hodea.