Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Companiile cu cele mai mari bugete de publicitate investite în televiziune, în perioada ianuarie – iunie 2019

Audiența obținută de clienții publicitari pentru reclamele difuzate în primul semestru al acestui an este mai mică cu 4,7% față de cea din aceeași perioadă a anului trecut.
publicitate_TV.jpg

Cel mai mare investitor în publicitatea TV, în primele șase luni ale acestui an, este Zdrovit România, distribuitor de suplimente alimentare, medicamente OTC și cosmetice, cu un volum de 61.580 GRP’30 target comercial, în scădere cu 4,7% față a aceeași perioadă a anului trecut. (Coincidență, cifra procentuală reprezentând scăderea bugetului de audiență pentru Zdrovit este aceeași cu scăderea pieței de publicitate TV!)

Pe următoarele două locuri în topul celor mai mari investitori în publicitatea TV se află Ferrero (+0,5%) și Reckitt Benckiser (+7,3%).

VEZI BUGETELE DE PUBLICITATE OBȚINUTE DE TELEVIZIUNI – SEMESTRUL I 2019

Companii care și-au crescut bugetele de audiență față de primul semestru al anului 2018: L’Oreal (8,6%), Sanofi-Aventis (49%), GlaxoSmithKline (3,8%), Vodafone (22,8%), Kaufland (146,4% – cea mai mare creștere de pe piața de publicitate TV), eMAG (25%), Altex (15,3%) și Heineken (0,6%).

Jucători importanți de pe piața publicității TV care și-au redus consumul de reclame față de prima parte a anului trecut: Procter & Gamble (-14,1%), Coca-Cola Company (-4,5%), Unilever (-44,2%), Orange (-38,7%), Nestle (-12%), Beiersdorf (-6%), Telekom (-16,5%), Lidl (-1,1%), Henkel (-1,2%), Terapia (-2,6%) și Biofarm (-16,2%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii