FacebookTwitterLinkedIn

Ratingul televiziunii Kanal D în prime-time, în perioada analizată, este mai mic cu 202.000 de persoane față de cel înregistrat în urmă cu un an de zile. În anul 2018, în același interval de timp, Kanal D era a doua televiziune de pe piața TV, cu o medie de 1.128.000 de telespectatori pe minut.

Cei mai mulți telespectatori ai Kanal D, în perioada 1 ianuarie – 22 februarie 2019, au vârste de peste 65 de ani: 22,7%. Este o cifră procentuală mai mare decât la Pro TV (13,6%) și Antena 1 (15,1%).

Al doilea segment de audiență este reprezentat de grupa de vârstă 55 – 64 de ani: 16,9%, mai mic decât la Pro TV (17,9%), dar mai mare decât la Antena 1 (14,3%).

Grupa de vârstă 12-17 ani este reprezentată în proporție de 6,2%, cifră procentuală superioară aceluiași segment de la Pro TV (3,8%) și Antena 1 (5,3%).

PROFILUL TELESPECTATORILOR LA TVR 1 ÎN PRIME-TIME

Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani dețin o pondere de 5,8% din audiența Kanal D, față de Pro TV (4,3%) și Antena 1 (5,9%).

Dintre cele trei mari televiziuni comerciale, Kanal D are cea mai mică cifră procentuală pentru telespectatorii cu studii superioare (11,3%), comparativ cu Pro TV (17,8%) și Antena 1 (15,9%). Studii primare (școală generală) dețin o cotă de 37,3%, mult mai ridicată decât la Pro TV (26,1%) și Antena 1 (29,3%).

Programele Kanal D din prime-time sunt preferat în special de publicul feminin: 66,4%. Este cea mai mare cifră procentuală dintre marile televiziuni comerciale.